Tytuł książki:
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
Autor książki:
Ivan Bures, Pavel Rehulka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 204 s. |
Wymiar: | 135x210 mm |
EAN: | 9788324600021 |
ISBN: | 83-246-0002-7 |
Data: | 2009-03-28 |
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości.
Książka "10 zasad budowania trwałych relacji z klientem" - Ivan Bures, Pavel Rehulka - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2007 r.