pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 7


okładka książki - To nie jest Polska

To nie jest Polska

Książka. Wydawnictwo: Korporacja HA!ART ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka zawiera opis werbalny migawek, klipów z youtube a, fragmentów programów i filmów fabularnych z minionej dekady w Polsce. Wyselekcjonowane zostały obrazy łatwo rozpoznawalne, często reprodukowane i kojarzące się z tym okresem (marsze,...
19.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Media dawne i współczesne. Tom II

Media dawne i współczesne. Tom II

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zakład Dziennikarstwa INPiD poznańskiego Uniwersytetu Adama Mickiewicza od lat publikuje prace poświęcone analizie prasy historycznej i współczesnej. Jednak od pewnego czasu obszar tematyczny wydawanych opracowań wyraźnie się poszerzył...
15.32 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Medialne (r)ewolucje a komunikowanie społeczne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Autor książki zadaje istotne pytanie: Jaka jest zależność między ewolucją wszechobecnych mediów a komunikowaniem społecznym Komunikowanie społeczne nie jest tylko i wyłącznie domeną ludzi, uczestniczą w nim również inteligentne...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Państwo i społeczeństwo w Polskiej Kronice Filmowej 1944-1956. Obrazy komunikowania politycznego

Państwo i społeczeństwo w Polskiej Kronice Filmowej 1944-1956. Obrazy komunikowania politycznego

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka pokazuje źródła inspiracji wewnętrznych i zewnętrznych procesów komunikacyjnych PKF w latach 1944-1956, autorów komunikatów politycznych, kompetencje merytoryczne twórców komunikatów politycznych magazynu filmowego,...
27.79 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wolność wypowiedzi w społeczeństwie informacyjnym

Wolność wypowiedzi w społeczeństwie informacyjnym

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia dotyka wielowymiarowego i skomplikowanego zagadnienia wolności wypowiedzi w środowisku nasyconym mediami i informacjami. Zaprezentowana tematyka jest niewątpliwie aktualna i ważna, tak ze względu na potrzeby badawcze...
49.06 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce 1918-1939. Portret zbiorowy na podstawie publicystycznego samoopisu

Dziennikarki prasy dla kobiet w Polsce 1918-1939. Portret zbiorowy na podstawie publicystycznego samoopisu

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Należy docenić trud opracowania zagadnienia związanego z miejscem, rozwojem osobistym i zawodowym, warsztatem i posłannictwem dziennikarek. Za bardzo istotne dla poszerzenia dotychczasowej wiedzy o prasie dla kobiet należy uznać części...
31.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Jakie media? Konteksty, badania, postulaty. 10 - lecie Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Wstęp Prezentacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL Karol Klauza, Maria Gondek Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL - historia i współczesność Justyna...
39.69 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Religia-media-popkultura

Religia-media-popkultura

Książka. Wydawnictwo: WIĘŹ ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Religioznawstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do...
24.24 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Między śmiechem a mową nienawiści

Między śmiechem a mową nienawiści

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Oferowana Czytelnikowi książka jest reakcją na powyżej zasygnalizowane tendencje. Stanowi próbę połączenia dwóch ujęć: językowego, właściwego deskryptywnym pracom z zakresu języka polityki, które odpowiadają na pytanie jaki jest język polityki, a także...
50.12 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie

Media Varia. Jednostki - Społeczeństwa - Technologie

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem...
44.01 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czwarta władza szóstej B

Czwarta władza szóstej B

Książka. Wydawnictwo: Dreams ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka;
Szkolny portal informacyjny Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na...
17.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dziennikarzy portret własny

Dziennikarzy portret własny

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W świetle wyników badań trudno nie zgodzić się z tezą Autora, że głównymi grzechami dziennikarstwa są: brak wiedzy, obniżanie standardów etycznych, lekceważenie podstawowych zasad warsztatowych, uleganie naciskom, korupcji, upolitycznienie, uleganie...
39.57 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mass media

Mass media

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 1994; Oprawa: miękka;
Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat. Są to główne źródła informacji i rozrywki. Jak dalece zmieniają nasze myślenie, jak wpływają na nasze życie...
69.50 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2

Media w środowisku cyfrowym. Seria: Studia i Perspektywy Medioznawcze 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Cyfrowe media coraz silniej wypierają tak zwane tradycyjne, czyniąc wciąż prawdopodobną wizję śmierci mediów drukowanych i stawiając pytanie o przyszły kształt i formę radia i telewizji. W istotny...
32.10 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Media i nowoczesność

Media i nowoczesność

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw...
69.50 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna Które grupy elektoratu są bardziej podatne na...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku

Książka. Wydawnictwo: Petrus ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja...
21.44 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83

Telewizja i performans. Eksperyment z myślenia o mediach, codzienności i polityce. Seria: Interpretacje 83

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Celem książki jest próba sformułowania definicji współczesnej telewizji (z uwzględnieniem jej ekstensji w nowych mediach) jako performansu, czyli działania procesualnego i sprawczego w obszarze...
34.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dyskursywny profil słuchacza Pierwszego Programu Polskiego Radia

Dyskursywny profil słuchacza Pierwszego Programu Polskiego Radia

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Fundament przyjętego w pracy myślenia stanowi idea głosząca, że uczestnik danego nurtu dyskursywnego może się niejako w nim przejrzeć jak w lustrze, a nawet więcej – partycypować w kreowaniu jego...
36.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami

Współczesne media. Tom 1: Problemy i metody badań nad mediami

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie....
34.34 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 7 z 21 : «pierwsza...56789...ostatnia» (403 pozycji)