pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 4


okładka książki - Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych

Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest próbą opisu świadomości gatunkowej współczesnych dziennikarzy prasowych. Jest także próbą odpowiedzi na pytania dotyczące dziennikarskiego warsztatu: procesu powstawania tekstów, wyboru gatunku czy postrzegania czytelnika. Autorka...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Co nowego w nowych mediach?

Co nowego w nowych mediach?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia...
24.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rozgłośnie BBC World Service, Radio France Internationale Voice of America w komunikowaniu międzynarodowym. Od propagandy do dyplomacji publicznej

Rozgłośnie BBC World Service, Radio France Internationale Voice of America w komunikowaniu międzynarodowym. Od propagandy do dyplomacji publicznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia to próba określenia aktualnej roli radia w procesie komunikowania międzynarodowego państw w odniesieniu do wcześniejszych okresów funkcjonowania rozgłośni międzynarodowych. Prześledzono w niej historyczny rozwój...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad...
25.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. Tom 5

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej....
33.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategiczne podejście do działania w social mediach

Strategiczne podejście do działania w social mediach

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych,...
37.46 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Polityka a media w Polsce w XX i XXI w. Wybrane zagadnienia

Polityka a media w Polsce w XX i XXI w. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Instytut Pamięci Narodowej, IPN ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: ;
Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych...
23.25 zł  22.77 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 23.25 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dezinformacja - instrukcja obsługi

Dezinformacja - instrukcja obsługi

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, czym jest, a czym nie jest dezinformacja, gdzie...
55.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Fake newsy. Inwazja morderczych majtek!

Fake newsy. Inwazja morderczych majtek!

Książka. Wydawnictwo: Nasza Księgarnia ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Fake newsy to plaga naszych czasów. Czym są i dlaczego ktoś wprowadza je do obiegu Czemu tak łatwo uwierzyć w rzeczy, które przeczytało się w necie albo usłyszało w jakimś filmiku czy programie I najważniejsze: jak poradzić sobie w gąszczu...
25.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Optymizm nie zastąpi nam Polski

Optymizm nie zastąpi nam Polski

Książka. Wydawnictwo: Kontra ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Rola emigracji polskiej: poza granicami dyspozycji państwowej sowieckiej utworzyć ośrodek, bez istnienia którego Polsce grozi zagłada. Nie chodzi o to, żeby ten ośrodek budził ducha nienawiści do Sowietów. Nienawiść przyjdzie sama. O to postara się...
59.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Historia prasy o sporcie bokserskim w Polsce w latach 1956-2006

Historia prasy o sporcie bokserskim w Polsce w latach 1956-2006

Książka. Wydawnictwo: Wojownicy ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
(...) Autorzy skonstruowali i napisali książkę według własnej koncepcji. Istotne jest stwierdzenie, że wykonali podjęte zadanie w zgodzie z zasadami metodologicznymi prasoznawstwa. Wzbogacili wyniki badań nad prasą sportową podejmowane...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Media a wartości demokratyczne
praca zbiorowa

Media a wartości demokratyczne

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
CZĘŚĆ I. SYLWETKA NAUKOWA JUBILATAWspólnota doświadczeń, działań i relacji (Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Hess)Ilościowo-tematyczna analiza publikacji profesora Janusza W. Adamowskiego (Grzegorz Gmiterek, Adam Jachimczyk,...
35.08 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesna wojna

Współczesna wojna

Książka. Wydawnictwo: Świat Książki ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Współczesną wojnę rozpoczyna reportaż o najważniejszym konflikcie 2022 roku. To wynik trzech podróży dokumentacyjnych autorki w kluczowych etapach wojny w Ukrainie oraz wszechstronnego doświadczenia dziennikarskiego w tematach kryminalnych i...
36.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Informacja – dobro publiczne czy prywatne? Nowe wyzwania

Informacja – dobro publiczne czy prywatne? Nowe wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka, jest uhonorowaniem dorobku naukowego Profesora Adama Czerwińskiego, a zarazem podziękowaniem za lata współpracy ze strony pracowników oraz władz Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu...
22.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie Radio w służbie muzyki i muzycznej edukacji w latach 1925-1939

Polskie Radio w służbie muzyki i muzycznej edukacji w latach 1925-1939

Książka. Wydawnictwo: Muzeum Historii Polskiego Ruchu Ludowego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
  Dr Joanna Sztejnbis -Zdyb – Jest pracownikiem Katedry Muzyki na wydziale sztuki uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ma na swoim dorobku wiele publikacji z zakresu metodyki nauczania...
77.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania

Brandcasting na przykładzie reklamy natywnej i advertorialu. Teoria i badania

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
CZĘŚĆ I BRANDCASTING – TEORIA Rozdział 1. Brandcasting – istota procesu 1.1.    Definicja brandcastingu 1.2.    Wybrane teorie społeczne w opisie brandcastingu – konceptualizacja władzy i oporu...
35.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarze. Ich najważniejsze sprawy

Dziennikarze. Ich najważniejsze sprawy

Książka. Wydawnictwo: Melanż ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Czwarta władza czy hieny dziennikarskie Obrońcy demokracji czy pachołkowie władzy A może zwykli mediaworkerzy, którzy niczym chłopi pańszczyźniani obrabiają swoje poletka za marną zwykle zapłatę. Zaufanie do bractwa dziennikarskiego spada. Nie...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarstwo i Media  17. Prowokacja, rozpad, trauma i… z punktu widzenia badaczy komunikacji społecznej

Dziennikarstwo i Media 17. Prowokacja, rozpad, trauma i… z punktu widzenia badaczy komunikacji społecznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Kolejny zeszyt „Dziennikarstwa i Mediów” dowodzi, że przedstawiciele nauk humanistycznych i społecznych nie ustają w rozważaniach zanurzonych w konkretach, dotykają problemów niewyimaginowanych,...
22.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategia komunikacji w social mediach

Strategia komunikacji w social mediach

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Zostań biznesową gwiazdą social mediówOdkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi....
40.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji. Studium politologiczno-prawne

Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji. Studium politologiczno-prawne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Polityka ograniczania reklamy w polskiej...
44.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 4 z 21 : «pierwsza...23456...ostatnia» (407 pozycji)