pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 21


okładka książki - Zarys historii i rozwoju mediów. Od malowideł naskalnych do multimediów

Zarys historii i rozwoju mediów. Od malowideł naskalnych do multimediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Praca stanowi przydatne Kompedium wiedzy o mediach. [...] Jest popularnym zarysem, o wartkiej narracji, czyta się ją przyjemnie. Nazwisko autora, znawcy mediów, jest dobrą rekomendacją dla czytelnika. [...] Dobrym pomysłem jest opracowana...
18.90 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających...
32.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej! Książka: ■ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach; ■ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

PressBook. Katalog mediów w Polsce 2004/2005

Książka. Wydawnictwo: Press ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
PRESSBOOK to przewodnik po rynku mediów w Polsce. Przygotowano go z myślą o szefach marketingu firm, które chcą się efektywnie reklamo-wać, oraz o pracownikach domów mediowych. Dzięki niemu dotrzesz do redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych,...
46.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
W jaki sposób kreować swój wizerunek Jakich sposobów używają politycy, by podobać się swoim wyborcom Kiedy należy rozpocząć kampanię wyborczą Czy każdy może zostać prezydentem Na te pytania stara się odpowiedzieć autorka książki (Auto)kreacja...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Między absolutyzmem a jakobinizmem. Gazeta Lejdejska o Francji i Polsce 1788-1794

Między absolutyzmem a jakobinizmem. Gazeta Lejdejska o Francji i Polsce 1788-1794

Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: miękka;
Obraz wydarzeń politycznych Francji okresu rewolucji i Polski w czasie Sejmu Wielkiego aż do upadku państwa, na podstawie tekstów z epoki, ukazujących się w Gazecie Lejdejskiej. Publikacja wyróżniona Nagrodą Klio Wydziału Historycznego...
16.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 21 z 21 : «pierwsza...1718192021 (406 pozycji)