pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 18


okładka książki - Marketing medialny

Marketing medialny

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym....
46.25 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kultura masowa a marketing polityczny

Kultura masowa a marketing polityczny

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy...
31.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mao II

Mao II

Książka. Wydawnictwo: Noir sur Blanc ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Centralną postacią tej niepokojącej, pesymistycznej powieści jest pisarz Bill Gray. Od lat ukrywający się przed światem, obsesyjnie cyzelujący swoje nowe dzieło, staje się literacką legendą. W jego samotni towarzyszą mu dwie osoby: Scott Martineau,...
20.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autor dał dowód bardzo dużego zaangażowania i solidności badawczej. Praca jest bardzo samodzielna uwzględnia szeroki zakres literatury przedmiotu. Stanowi szeroki zakres badań kulturowych i wniosków praktycznych ważnych dla edukacji medialnej. prof....
30.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Norma a komunikacja

Norma a komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Filologie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wieloaspektowe zróżnicowane metodologicznie spojrzenie na zagadnienie normy komunikacyjnej w artykułach m.in. rozważania terminologiczne powiązanie normy komunikacyjnej z etyką prezentacje przekraczania i zmian normatywnych w konkretnych...
40.54 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnienie to jawi...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Reklama

Reklama

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności...
42.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Stosunki amerykański-chińskie w świetle Gazety Wyborczej z lat 1995-2005

Stosunki amerykański-chińskie w świetle Gazety Wyborczej z lat 1995-2005

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka azjatycka; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Celem nieniejszego opracowania jest ukazanie ewolucji stosunków amerykańsko-chińskich, począwszy od lat 80. XVIII wieku, kiedy oba państwa rozpoczęły wymianę handlową, a skończywszy na latach 1995-2005, gdy doszło do bezprecedensowej...
17.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarstwo i polityka

Dziennikarstwo i polityka

Książka. Wydawnictwo: DEMOS ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Wszyscy pamiętamy rolę jaką odegrał Tygodnik Powszechny. Zapomnianym jednak że jedynym ogólnopolskim dziennikiem dla wszystkich a nie tylko intelektualistów była Gazeta Ludowa która po wojnie próbowała walczyć z wolną Polską. Komuniści...
29.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W niewoli mediów

W niewoli mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo ANTYK Marcin Dybowski ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
...
27.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku

Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Praca zawiera wiele informacji szczegółowych, dobrze udokumentowanych źródłowo i uwiarygodnionych opiniami specjalistów przedmiotu. Walory narracyjne opracowania są godne uwagi, jest ono bowiem napisane żywym, potoczystym językiem. Na uznanie...
16.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki

Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu:...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media a komunikowanie polityczne

Media a komunikowanie polityczne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego...
32.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak zostać dziennikarzem

Jak zostać dziennikarzem

Książka. Wydawnictwo: IVAX ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
We wrześniu nakładem wydawnictwa Astrum na rynku ukazała się książka naszego dziennikarza, Jarosława Ściślaka. Jest on autorem pozycji zatytułowanej Jak zostać dziennikarzem, traktującej o pierwszych krokach w wymienionym zawodzie. Na treść...
25.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W czym mogę pomóc?

W czym mogę pomóc?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Call center to stosunkowo nowe w Polsce zjawisko marketingowe i komunikacyjne które zrewolucjonizowało kontakt firmy z klientem. Monografia zawiera analizy rozmów telefonicznych zarejestrowanych na infoliniach Grupy PZU S.A. W centrum uwagi...
24.38 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Metody badania wizerunku w mediach

Metody badania wizerunku w mediach

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również...
53.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Prasa lokalna w kampaniach wyborczych

Prasa lokalna w kampaniach wyborczych

Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wybór przez autorkę pracy regionu warmińsko-mazurskiego jest szczególnie interesujący poznawczo, bowiem jest to ta cząść kraju, gdzie poziom bezrobocia, poczucie upośledzenia społeczno-ekonomicznego przekłada się na zachowania wyborcze obywateli...
35.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Karol Lilienfeld - Krzewski (1893-1944). Biografia

Karol Lilienfeld - Krzewski (1893-1944). Biografia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Oprawa: ;
Biografia literata i dziennikarza który w latach dwudziestych XX wieku był m.in. dyrektorem Rady Programowej Polskiego Radia. Karol Lilienfeld-Krzewski. Legionista literat polityk kpiarz złośliwiec prześmiewca.... Życiorys ulubionego wesołka...
27.30 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Rola Internetu w rozwoju demokracji w Polsce

Rola Internetu w rozwoju demokracji w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Ośrodek Myśli Politycznej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Wykorzystanie najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych, w tym Internetu w procesie demokratycznym dało na Zachodzie asumpt do tworzenia się w politologii nowej teorii demokracji - tzw. demokracji elektronicznej. Umiejętne...
9.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przekład audiowizualny

Przekład audiowizualny

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona praktyce przekładu w środkach masowej komunikacji. Autorka skupia się na przekładzie audiowizualnym, który charakteryzuje się obecnością pozajęzykowych elementów składowych: obraz, dźwięk, muzyka, a sens przekazu medialnego...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 18 z 20 : «pierwsza...1617181920...ostatnia» (400 pozycji)