pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 18


okładka książki - News i dziennikarstwo śledcze wobec wyzwań XXI wieku

News i dziennikarstwo śledcze wobec wyzwań XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Czy wiadomości są prawdziwe Czy dziennikarstwo śledcze rzeczywiście śledzi i ujawnia afery Czy są granice wolności dziennikarskiej To kilka z pytań, które stawiają autorzy książki News i dziennikarstwo śledcze. Sensacyjne...
30.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku

Radio i gazety. Transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W niniejszej monografii adresowanej zarówno do teoretyków jak i praktyków rynku medialnego odnajdzie Czytelnik kompetentny i rzeczowy obraz polskich przemian ostatnich 20 lat w obrębie lokalnego radia i prasy. fragment...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Archeologia mediów

Archeologia mediów

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Siegfried Zielinski należy do klasyków współczesnego medioznawstwa. Jego wczesniejsza monografia Audiovisonen. Kino und Fernsehen als Zwischenspiele in der Geschichte (1989), przetłumaczona na wiele języków, należy nieodmiennie do...
52.30 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wprowadzenie do mediologii

Wprowadzenie do mediologii

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Książką Régisa Debraya jest pierwszym systematyzującym opracowaniem wiedzy o mediologii, nowej powstającej na naszych oczach dziedzinie badań nad szeroko pojętymi przekaźnikami. W polu współczesnej humanistyki wyróżnia ją fakt, iż jest ona z...
38.87 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Język - komunikacja - media - edukacja

Język - komunikacja - media - edukacja

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W rozważaniach zawartych w niniejszej książce staraliśmy się ukazać zjawiska i procesy towarzyszące przemianom społecznym wywołanym przez media.... W podjętym dyskursie staramy się zwrócić uwagę czytelnika na rosnącą lawinowo ilość...
30.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Utracona prywatność. U progu XX-wiecznej ekspansji mediów. Studia antropologiczne

Utracona prywatność. U progu XX-wiecznej ekspansji mediów. Studia antropologiczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Antropologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Współczesnemu czytelnikowi wypada wytłumaczyć trwały zachwyt niegdysiejszą formacją kulturową obejmującą kilka dekad przełomu XIX i XX w. W poprzedniej ksiażce Hołota masa tłum opisywałem narodziny zbiorowości która po upływie wieku stała...
13.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy

Ludzie polskich mediów. Celebryci a redaktorzy

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Dwadzieścia lat po czerwcowych wyborach do Sejmu i Senatu w 1989 roku - kiedy to Polacy znaleli się w nowej rzeczywistości z poczuciem zwycięstwa nad rządami autorytarnymi - prasoznawcy zastanawiają się nad problemami wolności mediów...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing medialny

Marketing medialny

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym....
46.25 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kultura masowa a marketing polityczny

Kultura masowa a marketing polityczny

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy...
31.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mao II

Mao II

Książka. Wydawnictwo: Noir sur Blanc ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Centralną postacią tej niepokojącej, pesymistycznej powieści jest pisarz Bill Gray. Od lat ukrywający się przed światem, obsesyjnie cyzelujący swoje nowe dzieło, staje się literacką legendą. W jego samotni towarzyszą mu dwie osoby: Scott Martineau,...
20.88 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Renesans słowa. Wychowanie do logosfery w kulturze audiowizualnej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autor dał dowód bardzo dużego zaangażowania i solidności badawczej. Praca jest bardzo samodzielna uwzględnia szeroki zakres literatury przedmiotu. Stanowi szeroki zakres badań kulturowych i wniosków praktycznych ważnych dla edukacji medialnej. prof....
30.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Norma a komunikacja

Norma a komunikacja

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Filologie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Wieloaspektowe zróżnicowane metodologicznie spojrzenie na zagadnienie normy komunikacyjnej w artykułach m.in. rozważania terminologiczne powiązanie normy komunikacyjnej z etyką prezentacje przekraczania i zmian normatywnych w konkretnych...
40.54 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnienie to jawi...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Reklama

Reklama

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W drugim wydaniu, Autor: - wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama - uczy, jak przygotować strategię reklamy - pomaga wykorzystać media w reklamie - opisuje metody pomiaru skuteczności...
42.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Stosunki amerykański-chińskie w świetle Gazety Wyborczej z lat 1995-2005

Stosunki amerykański-chińskie w świetle Gazety Wyborczej z lat 1995-2005

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka azjatycka; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Celem nieniejszego opracowania jest ukazanie ewolucji stosunków amerykańsko-chińskich, począwszy od lat 80. XVIII wieku, kiedy oba państwa rozpoczęły wymianę handlową, a skończywszy na latach 1995-2005, gdy doszło do bezprecedensowej...
17.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dziennikarstwo i polityka

Dziennikarstwo i polityka

Książka. Wydawnictwo: DEMOS ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Wszyscy pamiętamy rolę jaką odegrał Tygodnik Powszechny. Zapomnianym jednak że jedynym ogólnopolskim dziennikiem dla wszystkich a nie tylko intelektualistów była Gazeta Ludowa która po wojnie próbowała walczyć z wolną Polską. Komuniści...
29.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W niewoli mediów

W niewoli mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo ANTYK Marcin Dybowski ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
...
27.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku

Specyfika polskich kampanii wyborczych na przykładzie kampanii parlamentarnej 2005 roku

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka europejska; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Praca zawiera wiele informacji szczegółowych, dobrze udokumentowanych źródłowo i uwiarygodnionych opiniami specjalistów przedmiotu. Walory narracyjne opracowania są godne uwagi, jest ono bowiem napisane żywym, potoczystym językiem. Na uznanie...
16.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki

Za kulisami spektaklu. Medialne wizerunki polityki

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu:...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media a komunikowanie polityczne

Media a komunikowanie polityczne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego...
32.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 18 z 21 : «pierwsza...1617181920...ostatnia» (407 pozycji)