pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o dziennikarstwie i mediach społecznościowych - strona 14


okładka książki - Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Współczesne media. Tom 2. Wartości mediów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w seriiWspółczesne media, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli...
30.63 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Kopciuszek - historie prawdziwe. Konkursy piękności jako zjawisko polityczne

Kopciuszek - historie prawdziwe. Konkursy piękności jako zjawisko polityczne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Banalność konkursów piękności w potocznym rozumieniu zwykle nie budzi wśród nas większych wątpliwości. Zwykle to wydarzenie, okraszone banalnymi stwierdzeniami o poszukiwaniu pokoju na świecie, jest postrzegane jako kolejna forma ekspozycji...
35.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Narodowy socjalizm w kinie zjednoczonych Niemiec

Narodowy socjalizm w kinie zjednoczonych Niemiec

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Sztuka / Film i teatr / film; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
Książka ukazuje filmowy rozrachunek z nazizmem w kontekście zmian zachodzących w niemieckiej kulturze pamięci stanowiących fundament niemieckiej tożsamości. Autorka koncentruje się na przedstawieniach narodowego socjalizmu w kinie zjednoczonych...
40.37 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - (Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

(Nie)obecność kobiet w przestrzeni publicznej

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W książce podjęto próbę odpowiedzi na pytanie o miejsce kobiet we współczesnej agorze trzech podstawowych dziedzin: polityki, rynku pracy, mediów. Udokumentowano sytuację przede wszystkim w Polsce,...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Media i polityka. Relacje i współzależności

Media i polityka. Relacje i współzależności

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka pod redakcją Małgorzaty Adamik-Szysiak jest zbiorem studiów których celem jest uchwycenie szeroko pojętych relacji i współzależności występujących na linii media - polityka polityka - media. Autorzy w swych rozważaniach...
40.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów

Władza na dywaniku. Jak polskie media rozliczają polityków? Seria: Oblicza mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podstawowym celem niniejszej pracy było udzielenie odpowiedzi na pytanie o to czy i jak polskie media dzierżą - wspomnianą za McQuailem - władzę symboliczną oraz w jaki sposób wypełniają pokładane w nich nadzieje - czy bronią interesów obywateli...
37.97 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Człowiek, informacja, społeczeństwo

Człowiek, informacja, społeczeństwo

Książka. Wydawnictwo: Czytelnik ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Praca historyczna o charakterze eseistycznym poświęcona najistotniejszym problemom powstawania i obiegu informacji od czasów najdawniejszych po wiek XX. Autor ukazał mechanizmy tworzenia informacji, jej różnorodne funkcje i konteksty (informacja...
36.23 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Blog jako nowa forma komunikowania politycznego na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej 2004-2010

Blog jako nowa forma komunikowania politycznego na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej 2004-2010

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi próbę eksploracji zagadnienia blogów jako nowej formy komunikowania politycznego w Polsce. Na przykładzie prywatnych dzienników sieciowych członków Platformy Obywatelskiej, która wielokrotnie wykazywała...
24.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Włączenie cyfrowe - droga do reintegracji społecznej

Włączenie cyfrowe - droga do reintegracji społecznej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika specjalna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Włączenie cyfrowe prezentuje przykłady bieżących ogólnodostępnych krajowych inicjatyw międzyśrodowiskowych z zakresu aktywnej reintegracji z uwzględnieniem wymogów funkcjonowania obywateli w społeczeństwie informacyjnym XXI wieku. Istnieje...
9.99 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Socjologia komunikacji i mediów. Seria: Disciplinae

Socjologia komunikacji i mediów. Seria: Disciplinae

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Naukowa ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Eric Maigret profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III Sorbonne-Nouvelle pracownik naukowy w krajowym Centrum Badań Naukowych wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze...
48.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projekty tożsamościowe rodziny upowszechniane w polskich tygodnikach opiniotwórczych. Tom 5

Projekty tożsamościowe rodziny upowszechniane w polskich tygodnikach opiniotwórczych. Tom 5

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko Tygodnika Warszawskiego (1945-1948)

Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko Tygodnika Warszawskiego (1945-1948)

Książka. Wydawnictwo: Von Borowiecki ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Tygodnik Warszawski był pismem najbardziej bezkompromisowym spośród powojennych pism społeczno-katolickich. Było to pismo - jak piszą Autorzy w przedmowie - które zarówno postawą jego twórców i współpracowników jak i poprzez głoszone z otwartą...
68.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Styl uprawiania polityki. Kształtowanie i utrwalanie podziałów politycznych we współczesnej Polsce

Styl uprawiania polityki. Kształtowanie i utrwalanie podziałów politycznych we współczesnej Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Praca składa się z dwóch części. Pierwsza ma charakter teoretyczno-semantyczny i poświęcona jest zdefiniowaniu podstawowych pojęć. Część druga stanowi komentarz do wypowiedzi liderów PiS i PO, wygłaszanych na konferencjach prasowych w pierwszym...
32.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Marketing polityczny w Internecie

Marketing polityczny w Internecie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy ale również zastanowienie się nad możliwościami...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Radio Community Challenges Aesthetics

Radio Community Challenges Aesthetics

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that the gather much more attention. The radio - despite its wide reach...
30.63 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Prasa jako medium edukacyjne. Kulturowe reprezentacje raka piersi w czasopismach kobiecych

Prasa jako medium edukacyjne. Kulturowe reprezentacje raka piersi w czasopismach kobiecych

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Książka Edyty Zierkiewicz to dojrzałe i wielostronne studium dotyczące ważnego społecznie i bardzo interesującego naukowo fenomenu edukacyjnej funkcji prasy (i szerzej kultury) popularnej, w recenzowanej pracy badane na przykładzie...
44.22 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Kultura-media-etyka. Gnieźnieńskie Studia Europejskie. Monografie. Tom X

Kultura-media-etyka. Gnieźnieńskie Studia Europejskie. Monografie. Tom X

Książka. Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Wiedza o kulturze; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Monografia Kultura-media-etyka. Media w perspektywie etycznej i kulturowej w kontekście rewolucji teleinformatycznej wychodzi naprzeciw złożonym problemom współczesnej cywilizacji coraz częściej określanej mianem społeczeństwa...
50.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Od kaszty do notebooka. Transformacja technologiczna organizacji prasowych w Polsce po 1989 roku

Od kaszty do notebooka. Transformacja technologiczna organizacji prasowych w Polsce po 1989 roku

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Po 1989 roku w Polsce - podobnie jak w innych krajach Bloku Wschodniego - dokonały się głębokie przekształcenia w systemie ogólnospołecznym, związane z rozmontowywaniem struktur państwa autorytarnego i budowaniem nowego, demokratycznego ładu w...
19.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wizerunek organizacji żydowskich w Polsce. Seria: Oblicza mediów

Wizerunek organizacji żydowskich w Polsce. Seria: Oblicza mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Tematyka żydowska jest jednym z ważniejszych zagadnień podejmowanych w polskiej przestrzeni publicznej. Takie kwestie jak antysemityzm rola Polaków w Szoah czy restytucja mienia z jednej strony a kultura żydowska czy Izrael z drugiej są często...
29.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 14 z 21 : «pierwsza...1213141516...ostatnia» (407 pozycji)