pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 9


okładka książki - Współczesne dylematy zarządzania zasobem wspólnoty mieszkaniowej

Współczesne dylematy zarządzania zasobem wspólnoty mieszkaniowej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia została uporządkowana zgodnie z najważniejszymi procesami, które odbywają się we wspólnocie mieszkaniowej, m.in.: przejęcie nieruchomości do zarządzania, zarządzanie operacyjne (utrzymanie techniczne, inwestowanie, rozliczenia mediów,...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ

Taktyki sił zbrojnych w życiu i biznesie. Skuteczność - reputacja - wpływ

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dowodzenia (w biznesie) ucz się od najlepszych!Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe,...
38.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej...
54.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0

Public Relations. Praktyka komunikowania 3.0

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji....
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii

Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać...
42.25 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi

Efektywność strategii inwestycyjnych w zarządzaniu oszczędnościami emerytalnymi

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Monografia realizuje cel znalezienia sposobu zarzadzania, który dzięki wyższej efektywności inwestycyjnej przy danym poziomie składek i akceptowanym ryzyku rynkowym pozwoliłby na podniesienie przyszłych świadczeń emerytalnych. Intencją...
65.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Fenomenologia zarządzania Przywództwo

Fenomenologia zarządzania Przywództwo

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przedmiotem książki jest analiza fenomenologiczna zarządzania jako aktu przywództwa. Wątkiem przewodnim i zarazem głównym problemem badawczym jest poszukiwanie istoty (eidos) przywództwa w kontekście rozwoju osobowego uczestników...
32.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji

Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z...
50.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...
61.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Umysł zwycięzcy, czyli jak być przedsiębiorcą

Umysł zwycięzcy, czyli jak być przedsiębiorcą

Książka. Wydawnictwo: Fundacja Instytut Carla Mengera ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Eryk Zawisza: Umysł zwycięzcy, czyli jak być przedsiębiorcą Miło nam poinformować, że Fundacja Instytut Carla Mengera wydaje drugą z kolei książkę napisaną przez młodego, początkującego przedsiębiorcę Eryka Zawiszę pt.:...
28.83 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół

Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują...
57.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Handel opcjami dla bystrzaków

Handel opcjami dla bystrzaków

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Analizuj i handluj opcjami jak profesjonalista Zarabiaj i ograniczaj ryzyko na każdym rynku ądź o krok przed sztuczną inteligencją!Obracaj opcjami niczym...
57.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Złota strategia marki

Złota strategia marki

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II...
45.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie. Nowe otwarcie

Zarządzanie. Nowe otwarcie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów niezależnie od kierunków studiów oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna...
104.64 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa

Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w...
56.22 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Controlling działań marketingowych

Controlling działań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i...
43.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metawersum. Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej

Metawersum. Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Metawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionów geograficznych. Technologia ta umożliwia nawiązanie bardziej emocjonalnych relacji...
75.36 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez...
40.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Układ wielkości organizacyjnych

Układ wielkości organizacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się dżunglę...
38.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Twarda z obwolutą;
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny Czy maszyny zastąpią twórców i artystów Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach...
79.24 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 9 z 58 : «pierwsza...7891011...ostatnia» (1159 pozycji)