pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 59


okładka książki - Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce podjęto problematykę międzynarodowej konkurencyjności na poziomie branży. Książka nie tylko dostarcza wiedzę, czym jest międzynarodowa konkurencyjność branży, ale też naświetla problemy międzynarodowej konkurencyjności...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Grupy kapitałowe. Tworzenie i funkcjonowanie

Grupy kapitałowe. Tworzenie i funkcjonowanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów i bankowości oraz studiów menedżerskich zgłębiających wiedzę o tworzeniu i funkcjonowaniu grup...
42.11 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonomika zdrowia

Ekonomika zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii. Ideą przewodnią książki jest przepływ...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Praktyka zarządzania przedsiębiorstwem

Praktyka zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Jak sam tytuł wskazuje, książka dotyczy praktyki gospodarowania, a nie teorii. Odpowiada to konkretnym rozwiązaniom stosowanym - przydatnym w działalności przedsiębiorczej. Praca jest przeznaczona dla kierowników wszystkich szczebli zarządzania...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie agrobiznesem

Zarządzanie agrobiznesem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Historia / Pozostałe; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca została wydana z okazji pięciolecia istnienia i działania studiów zaocznych z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołajka Kopernika w Toruniu. Jedno...
25.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Agrobiznes. Problemy negocjacji z Unią Europejską

Agrobiznes. Problemy negocjacji z Unią Europejską

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Katedra Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu raz na dwa lata organizuje i przeprowadza konferencje naukowe z udziałem kształcącej się i studiującej...
31.43 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej...
22.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe

Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej. Uwarunkowania strukturalne i procesowe

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie personelem w małej i średniej firmie

Zarządzanie personelem w małej i średniej firmie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Treści niniejszej książki podporządkowane są w zasadzie: najcenniejszym dobrem w firmie jest człowiek. Zasada ta jest zakotwiczona w każdym z rozdziałów – od pierwszego do ostatniego. Czytelnik znajdzie tu zatem wiedzę między innymi;...
27.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gospodarka światowa. Handel zagraniczny i marketing. Wybrane zagadnienia

Gospodarka światowa. Handel zagraniczny i marketing. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej...
25.20 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zbiorowe stosunki pracy w Polsce. Obraz zmian

Zbiorowe stosunki pracy w Polsce. Obraz zmian

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Przedmiotem książki są zbiorowe stosunki pracy, czyli takie, gdzie dochodzi do kontraktu o pracę między pracodawcą i pracownikiem jako grupą, kategorią społeczną. W tomie zwrócono szczególną uwagę na funkcjonowanie systemu stosunków przemysłowych...
18.10 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 59 z 59 : «pierwsza...5556575859 (1171 pozycji)