Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 58
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pierwsza publikacja na ten temat, praktyczne przykłady z firm...
31.20
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Monografia z pogranicza teorii zarządzania i teologii. Tłumaczenie z języka niemieckiego Bożena...
40.00
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
35.44
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
17.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce podjęto problematykę międzynarodowej konkurencyjności na poziomie branży. Książka nie tylko dostarcza wiedzę, czym jest międzynarodowa konkurencyjność branży, ale też naświetla problemy międzynarodowej konkurencyjności...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Dzieło - jego znaczenie dla ekonomii bywa porównywane ze znaczeniem, jakie dla stronomii miało dzieło Kopernika. Dlatego trudno sobie wyobrazić ekonomistę, który nie znałby tej publikacji, niezależnie od tego, jakie poglądy sam...
67.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów i bankowości oraz studiów menedżerskich zgłębiających wiedzę o tworzeniu i funkcjonowaniu grup...
38.66
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii. Ideą przewodnią książki jest przepływ...
67.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Jak sam tytuł wskazuje, książka dotyczy praktyki gospodarowania, a nie teorii. Odpowiada to konkretnym rozwiązaniom stosowanym - przydatnym w działalności przedsiębiorczej. Praca jest przeznaczona dla kierowników wszystkich szczebli zarządzania...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Historia / Pozostałe; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca została wydana z okazji pięciolecia istnienia i działania studiów zaocznych z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołajka Kopernika w Toruniu. Jedno...
25.14
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Katedra Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu raz na dwa lata organizuje i przeprowadza konferencje naukowe z udziałem kształcącej się i studiującej...
31.43
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Treści niniejszej książki podporządkowane są w zasadzie: najcenniejszym dobrem w firmie jest człowiek. Zasada ta jest zakotwiczona w każdym z rozdziałów – od pierwszego do ostatniego. Czytelnik znajdzie tu zatem wiedzę między innymi;...
27.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Praca zbiorowa, której tematyka koncentruje się wokół aktualnych problemów współczesnej gospodarki światowej, została podzielona na trzy główne grupy tematyczne. Pierwsza część obejmuje analizę zjawisk, problemów i procesów w skali globalnej...
25.20
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Przedmiotem książki są zbiorowe stosunki pracy, czyli takie, gdzie dochodzi do kontraktu o pracę między pracodawcą i pracownikiem jako grupą, kategorią społeczną. W tomie zwrócono szczególną uwagę na funkcjonowanie systemu stosunków przemysłowych...
18.10
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Dążąc do członkostwa w Unii Europejskiej, Polska musi dostosowywać między innymi prawo handlowe do norm europejskich. W książce zaprezentowano podstawowe instytucje prawne z zakresu prawa spółek z charakterystycznymi dla praw narodowych...
49.90
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kszta-tki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy Jak zdobyć i utrzymać klienta Jak się ubierać na spotkania Jak umiejętnie prowadzić rozmowy...
19.60
Wyślemy w czasie: 24 h