pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 58


okładka książki - System controllingu w przedsiębiorstwie. Studia przypadków zastosowań w warunkach polskich

System controllingu w przedsiębiorstwie. Studia przypadków zastosowań w warunkach polskich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pierwsza publikacja na ten temat, praktyczne przykłady z firm...
31.20 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Diakonia jako przedsiębiorstwo. O niektórych aspektach zarządzania w kościelnym obszarze non profit

Diakonia jako przedsiębiorstwo. O niektórych aspektach zarządzania w kościelnym obszarze non profit

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Monografia z pogranicza teorii zarządzania i teologii. Tłumaczenie z języka niemieckiego Bożena...
40.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Moje życie i dzieło

Moje życie i dzieło

Książka. Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Moje życie i dzieło przybliża i ukazuje postać Forda jako biznesmena, kapitalisty i filantropa o niecodziennych poglądach, jak na czasy, w których żył. Zrewolucjonizował on system produkcji samochodów i rynku pracy, wprowadzając ruchomą...
50.77 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - A co z naszą przedsiębiorczością?

A co z naszą przedsiębiorczością?

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Na co dzień spotykamy się ze zróżnicowanymi ocenami naszej przedsiębiorczości zarówno w kontekście teraźniejszości, jak i przyszłości. Nieodosobnione są opinie, iż kondycja naszej gospodarki jest jeszcze nieustabilizowana. Nie należą do...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 22.34 zł  20.12 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 22.34 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy kierowania organizacją

Podstawy kierowania organizacją

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prezentowane opracowanie obejmuje pełny zakres wiedzy wymaganej programem dydaktycznym w zakresie podstaw zarządzania, jest przedstawione w sposób zwięzły i komunikatywny, tworzy podstawy do...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 27.93 zł  25.16 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 27.93 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Logistyka w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw

Logistyka w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prace Habilitacyjne nr...
35.44 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

Obszary i możliwości wykorzystania marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
17.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o...
24.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce podjęto problematykę międzynarodowej konkurencyjności na poziomie branży. Książka nie tylko dostarcza wiedzę, czym jest międzynarodowa konkurencyjność branży, ale też naświetla problemy międzynarodowej konkurencyjności...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ludzie podczas zmian w organizacji

Ludzie podczas zmian w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Przeobrażenia ekonomiczne, polityczne i społeczne, jakie dokonały się w ostatniej dekadzie XX wieku, nasiliły występowanie tego zjawiska. Firmy i instytucje muszą...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 17.81 zł  15.79 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 17.81 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 32.05 zł  28.87 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 32.05 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kanały marketingowe

Kanały marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących...
94.67 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Grupy kapitałowe. Tworzenie i funkcjonowanie

Grupy kapitałowe. Tworzenie i funkcjonowanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, finansów i bankowości oraz studiów menedżerskich zgłębiających wiedzę o tworzeniu i funkcjonowaniu grup...
42.11 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonomika zdrowia

Ekonomika zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja jest jednym z najlepszych podręczników z dziedziny ekonomiki zdrowia. Autor omawia ekonomiczne aspekty systemu opieki zdrowotnej w kategoriach nowoczesnej makro- i mikroekonomii. Ideą przewodnią książki jest przepływ...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nierówne koalicje. Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Nierówne koalicje. Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Wspierają się na interesującym materiale empirycznym. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na...
26.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Praktyka zarządzania przedsiębiorstwem

Praktyka zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Jak sam tytuł wskazuje, książka dotyczy praktyki gospodarowania, a nie teorii. Odpowiada to konkretnym rozwiązaniom stosowanym - przydatnym w działalności przedsiębiorczej. Praca jest przeznaczona dla kierowników wszystkich szczebli zarządzania...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 28.35 zł  25.41 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 28.35 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Narzędzia e-biznesu

Narzędzia e-biznesu

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka zawiera kompendium wiedzy na temat tworzenia stron internetowych ze szczegółowym omówieniem takich technologii jak: HTML, SSI, JavaScript, Java, CSS, WAP, PHP, XML. Kolejne rozdziały wprowadzają w zagadnienia związane z kryptografią...
12.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Prawo spółek w Republice Federalnej Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech

Prawo spółek w Republice Federalnej Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoszech

Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Dążąc do członkostwa w Unii Europejskiej, Polska musi dostosowywać między innymi prawo handlowe do norm europejskich. W książce zaprezentowano podstawowe instytucje prawne z zakresu prawa spółek z charakterystycznymi dla praw narodowych...
49.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sięgnij po sukces w sprzedaży. Poradnik przedstawiciela handlowego

Sięgnij po sukces w sprzedaży. Poradnik przedstawiciela handlowego

Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kszta-tki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy Jak zdobyć i utrzymać klienta Jak się ubierać na spotkania Jak umiejętnie prowadzić rozmowy...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 19.60 zł  15.79 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 19.60 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 58 z 59 : «pierwsza...5556575859...ostatnia» (1167 pozycji)