Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 58
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka zawiera materiały do ćwiczeń do przedmiotu - Zarządzanie zasobami ludzkimi - wykładanego na kierunkach: zarządzanie i marketing, socjologia i psychologia społeczna oraz na studiach menedżerskich. Jej treść jest dokładnie dostosowana...
63.77
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi...
90.12
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Moderator ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
Do kogo adresowana jest ta książka Przede wszystkim nie powinni jej czytać ludzie, którzy poszukują gotowych i szybkich rozwiązań w zakresie zarządzania personelem. Nie znajdą tutaj recept w rodzaju dobór personelu w weekend. Nie powinni jej też...
49.16
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Vizja Press & IT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia poświęcona wybranym zagadnieniom ewolucji zarządzania organizacjiami, jest zbiorem opracowań 52 autorów: 6 bułgarskich, 5 rosyjskich i 41 polskich. Zostały one zgrupowane w 3 częściach: społeczno-ekonomiczne skutki...
64.82
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Moderator ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2004; Oprawa: twarda;
Oto jedyny na świecie podręcznik dla trenera biznesowego praktykującego w Polsce, w okresie przemian przełomu XX i XXI wieku! Trenerzy zaawansowani zrobić mogą dzięki tej lekturze / stop klatkę/ i zastanowić się nad strategią i wartościami...
37.21
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Semper ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pierwsza publikacja na ten temat, praktyczne przykłady z firm...
31.20
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik kompleksowo ujmuje podstawowe problemy związane z zarządzaniem finansami przedsiębiorstw, a w szczególności: - analizę finansową przedsiębiorstwa, - prognozowanie potrzeb finansowych, - planowanie i ocenę opłacalności...
81.02
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich...
63.77
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: twarda;
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka...
31.73
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik przeznaczony dlastudentów wyższych szkół zarządzania marketingu ibiznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą ozarządzaniu. Jego tematyka została ujęta wtrzech częściach. Menedżeryzm - historia isyntetyczna...
9.40
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Moje życie i dzieło przybliża i ukazuje postać Forda jako biznesmena, kapitalisty i filantropa o niecodziennych poglądach, jak na czasy, w których żył. Zrewolucjonizował on system produkcji samochodów i rynku pracy, wprowadzając ruchomą...
50.86
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Na co dzień spotykamy się ze zróżnicowanymi ocenami naszej przedsiębiorczości zarówno w kontekście teraźniejszości, jak i przyszłości. Nieodosobnione są opinie, iż kondycja naszej gospodarki jest jeszcze nieustabilizowana. Nie należą do...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prezentowane opracowanie obejmuje pełny zakres wiedzy wymaganej programem dydaktycznym w zakresie podstaw zarządzania, jest przedstawione w sposób zwięzły i komunikatywny, tworzy podstawy do...
27.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Przeobrażenia ekonomiczne, polityczne i społeczne, jakie dokonały się w ostatniej dekadzie XX wieku, nasiliły występowanie tego zjawiska. Firmy i instytucje muszą...
17.81
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Duet ; Kategoria: Książki / Socjologia; Oprawa: miękka;
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju, mających...
32.05
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących...
94.67
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Wspierają się na interesującym materiale empirycznym. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na...
26.31
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka zawiera kompendium wiedzy na temat tworzenia stron internetowych ze szczegółowym omówieniem takich technologii jak: HTML, SSI, JavaScript, Java, CSS, WAP, PHP, XML. Kolejne rozdziały wprowadzają w zagadnienia związane z kryptografią...
12.13
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: UNIVERSITAS ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Dążąc do członkostwa w Unii Europejskiej, Polska musi dostosowywać między innymi prawo handlowe do norm europejskich. W książce zaprezentowano podstawowe instytucje prawne z zakresu prawa spółek z charakterystycznymi dla praw narodowych...
49.90
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kszta-tki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy Jak zdobyć i utrzymać klienta Jak się ubierać na spotkania Jak umiejętnie prowadzić rozmowy...
19.60
Wyślemy w czasie: 24 h