pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 56


okładka książki - Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kultura w organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm

Kultura w organizacji. Identyfikacja kultur znanych firm

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym...
33.58 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wstęp do prognozowania i symulacji

Wstęp do prognozowania i symulacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
34.36 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem

Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie DIALOG ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono anafizę ważniejszych problemów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem, kierunki i tendencje zmian w zarządzaniu oraz czynniki wpływające na osiągnięcie sukcesu w warunkach zmieniającego się otoczenia i...
30.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2002

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2002

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Statystyka i informatyka w nauce zarządzania

Statystyka i informatyka w nauce zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
40.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Instrumenty rozwiązywania problemów w zarządzaniu

Instrumenty rozwiązywania problemów w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
24.58 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-2/2005

okładka książki - Gospodarstwo rodzinne. Prawne formy organizacji

Gospodarstwo rodzinne. Prawne formy organizacji

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
34.66 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem w regionie

Zarządzanie przedsiębiorstwem w regionie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie DIALOG ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z miejscem i rolą przedsiębiorstwa w regionie. Omówiono podstawowe uwarunkowania rozwoju regionalnego i znaczenie, jakie odgrywają w tym rozwoju funkcjonujące na terenie...
37.80 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Złota akcja i złoty akcjonariusz w świetle prawa polskiego na tle wybranych systemów prawnych państw obcych i prawa wspólnotowego

Złota akcja i złoty akcjonariusz w świetle prawa polskiego na tle wybranych systemów prawnych państw obcych i prawa wspólnotowego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka powstała na kanwie pracy magisterskiej napisanej pod kierunkiem prof. dra hab. Zbigniewa Kwaśniewskiego w Katedrze Prawa Handlowego UMK i uhonorowanej II nagrodą w konkursie na najlepsze prace magisterskie obronione na...
23.74 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Od zmian globalnych do rozwoju lokalnego

Od zmian globalnych do rozwoju lokalnego

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
30.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Organizacje, przedsiębiorstwa i rynki kapitałowe w otoczeniu globalnym

Organizacje, przedsiębiorstwa i rynki kapitałowe w otoczeniu globalnym

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
24.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie wiedzą i innowacjami

Zarządzanie wiedzą i innowacjami

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; niewielkie uszkodzenie krawędzi tylnej okładki
Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim cynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji...
31.30 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inwestowanie w personel

Inwestowanie w personel

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Personel to najcenniejszy kapitał każdej organizacji. O ten kapitał społeczny trzeba się troszczyć, podejmować działania ukierunkowane na wzrost wiedzy i umiejętności pracowników, niezależnie od tego, jakie zajmują miejsce w strukturze...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych

Współczesne przedsiębiorstwa i systemy finansowe w procesie zmian innowacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
13.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - W kręgu zarządzania. Spojrzenie multidyscyplinarne

W kręgu zarządzania. Spojrzenie multidyscyplinarne

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Opracowanie poświęcone jest różnym aspektom zarządzania, począwszy od cywilizacyjnych i globalnych uwarunkowań, poprzez ukazanie aspektów socjologicznych, psychologicznych i organizacyjnych, a kończąc na praktycznych kwestiach związanych z...
28.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz. 3

Marketingowa strategia firmy typu holdingowego cz. 3

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji wtaściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym...
45.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Audyt w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Audyt w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Rozwój nauk o zarządzaniu odbywa się obecnie pod silną presją dwóch potrzeb. Pierwsza wynika z naturalnej dla nauki konieczności rozwoju dorobku teoretycznego, co w przypadku zarządzania jest o tyle istotne, iż nauka ta, stosunkowo młoda, cały...
20.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyka w biznesie

Etyka w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Działalność człowieka określana krótko mianem biznesu” domaga się respektowania reguł moralnych, problemem pozostaje, jakie to będą reguły, czyli jak będzie uprawiana etyka biznesu. Autorzy artykułów składających się na niniejszą...
21.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 56 z 58 : «pierwsza...5455565758...ostatnia» (1159 pozycji)