Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 56
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny...
50.80
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym...
33.58
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
34.36
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie DIALOG ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono anafizę ważniejszych problemów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem, kierunki i tendencje zmian w zarządzaniu oraz czynniki wpływające na osiągnięcie sukcesu w warunkach zmieniającego się otoczenia i...
30.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
40.32
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
24.58
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
34.66
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie DIALOG ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z miejscem i rolą przedsiębiorstwa w regionie. Omówiono podstawowe uwarunkowania rozwoju regionalnego i znaczenie, jakie odgrywają w tym rozwoju funkcjonujące na terenie...
37.80
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Prezentowana książka powstała na kanwie pracy magisterskiej napisanej pod kierunkiem prof. dra hab. Zbigniewa Kwaśniewskiego w Katedrze Prawa Handlowego UMK i uhonorowanej II nagrodą w konkursie na najlepsze prace magisterskie obronione na...
23.74
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
30.72
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
24.57
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka; niewielkie uszkodzenie krawędzi tylnej okładki
Książka pt. Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim cynku próbę powiązania dwóch - dotychczas omawianych oddzielnie - kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji...
31.30
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Personel to najcenniejszy kapitał każdej organizacji. O ten kapitał społeczny trzeba się troszczyć, podejmować działania ukierunkowane na wzrost wiedzy i umiejętności pracowników, niezależnie od tego, jakie zajmują miejsce w strukturze...
15.64
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Studia i materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. T....
13.31
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Opracowanie poświęcone jest różnym aspektom zarządzania, począwszy od cywilizacyjnych i globalnych uwarunkowań, poprzez ukazanie aspektów socjologicznych, psychologicznych i organizacyjnych, a kończąc na praktycznych kwestiach związanych z...
28.36
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji wtaściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym...
45.05
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Rozwój nauk o zarządzaniu odbywa się obecnie pod silną presją dwóch potrzeb. Pierwsza wynika z naturalnej dla nauki konieczności rozwoju dorobku teoretycznego, co w przypadku zarządzania jest o tyle istotne, iż nauka ta, stosunkowo młoda, cały...
20.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Działalność człowieka określana krótko mianem biznesu” domaga się respektowania reguł moralnych, problemem pozostaje, jakie to będą reguły, czyli jak będzie uprawiana etyka biznesu. Autorzy artykułów składających się na niniejszą...
21.92
Wyślemy w czasie: 24 h