pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 55


okładka książki - Zarządzanie Publiczne 1/2008

Zarządzanie Publiczne 1/2008

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej...
13.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw

Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw, jest jedną z trzech publikacji poświęconych problematyce prowadzenia działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym wpływom...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja marketingowa w turystyce

Komunikacja marketingowa w turystyce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla...
29.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Szkoła psychologiczna w prawie

Szkoła psychologiczna w prawie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Oprawa: miękka;
Praca przedstawia założenia teoretyczne psychologicznej (czy psychosocjologicznej) teorii prawa Leona Petrażyckiego, jej wpływ na naukę światową i polską oraz dyskusje na jej temat prowadzone w Polsce i poza nią. O ile sama teoria Petrażyckiego jest...
28.44 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjność i internacjonalizacja dolnośląskich małych i średnich przedsiebiorstw

Innowacyjność i internacjonalizacja dolnośląskich małych i średnich przedsiebiorstw

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu prezentujemy wyniki badań nad niewielkim wycinkiem zjawisk związanych z innowacyjnością na poziomie regionalnym, które zdają się może nie tyle przeczyć, co raczej pozwalają mieć umiarkowaną nadzieję, źe innowacyjność...
17.96 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura i edukacja nr 2/2007

Kultura i edukacja nr 2/2007

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym zeszycie prezentuje się m.in. artykuły: Marta Karwacka Marketing społeczny w służbie biznesu i społeczeństwa Anna Brosch Komunikacja tekstowa a poczucie alienacji wśród młodzieży Helena Ciążela (rec.) Yehezkel Dror, Zdolność do...
37.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Zyskać przewagę. Zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu. Między teorią a praktyką

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące...
33.24 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/2007

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/2007

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
23.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kształcenie i zatrudnienie inżynierów w gospodarce zmierzającej w kierunku gospodarki opartej na wiedzy

Kształcenie i zatrudnienie inżynierów w gospodarce zmierzającej w kierunku gospodarki opartej na wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W oddanej w Państwa ręce książce zaprezentowano m.in. analizę popytu na pracę inżynierów oraz jej podaży, tak w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, jak i w gospodarce polskiej. Przedstawione wyniki badań dotyczą związków pomiędzy wykształceniem...
23.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2006

Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 2/2006

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
30.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyka zarządzania jakością wyrobów i usług

Praktyka zarządzania jakością wyrobów i usług

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Szanowny Czytelniku przekazujemy do wykorzystania zbiorową monografię, składającą się z 19 rozdziałów. Monografia jest wynikiem współpracy student - nauczyciel akademicki - przedstawiciel przemysłu, jednostki usługowej. Publikacja jest...
23.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Globalizacja. Zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Oprawa: miękka;
Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu...
17.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie rozwojem firmy. Strategia jakości ekologicznej

Zarządzanie rozwojem firmy. Strategia jakości ekologicznej

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
12.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 7-1/2005

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 6-2/2004

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 5-1/2004

okładka książki - Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 4-2/2003

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/2006r

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/ 2000

Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing. Zeszyt 1/ 2000

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka - Matematyka. Zeszyt 3-1/2003

Zeszyty naukowe WSZiM w Sosnowcu. Informatyka - Matematyka. Zeszyt 3-1/2003

Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 55 z 58 : «pierwsza...5354555657...ostatnia» (1159 pozycji)