Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 55
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej...
13.85
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Oprawa: miękka;
Niniejsze opracowanie, zatytułowane Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy przedsiębiorstw, jest jedną z trzech publikacji poświęconych problematyce prowadzenia działalności innowacyjnej w systemie gospodarczym poddanym wpływom...
29.05
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla...
29.00
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Oprawa: miękka;
Praca przedstawia założenia teoretyczne psychologicznej (czy psychosocjologicznej) teorii prawa Leona Petrażyckiego, jej wpływ na naukę światową i polską oraz dyskusje na jej temat prowadzone w Polsce i poza nią. O ile sama teoria Petrażyckiego jest...
28.44
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym opracowaniu prezentujemy wyniki badań nad niewielkim wycinkiem zjawisk związanych z innowacyjnością na poziomie regionalnym, które zdają się może nie tyle przeczyć, co raczej pozwalają mieć umiarkowaną nadzieję, źe innowacyjność...
17.96
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Materiały dla nauczycieli; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W niniejszym zeszycie prezentuje się m.in. artykuły: Marta Karwacka Marketing społeczny w służbie biznesu i społeczeństwa Anna Brosch Komunikacja tekstowa a poczucie alienacji wśród młodzieży Helena Ciążela (rec.) Yehezkel Dror, Zdolność do...
37.71
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące...
33.24
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
23.32
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Atut ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W oddanej w Państwa ręce książce zaprezentowano m.in. analizę popytu na pracę inżynierów oraz jej podaży, tak w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, jak i w gospodarce polskiej. Przedstawione wyniki badań dotyczą związków pomiędzy wykształceniem...
23.82
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
30.88
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Szanowny Czytelniku przekazujemy do wykorzystania zbiorową monografię, składającą się z 19 rozdziałów. Monografia jest wynikiem współpracy student - nauczyciel akademicki - przedstawiciel przemysłu, jednostki usługowej. Publikacja jest...
23.32
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Oprawa: miękka;
Rozprawa dowodzi powstania i funkcjonowania zbiorowej hegemonii globalnej mocarstw i korporacji transnarodowych, która z jednej strony stabilizuje system światowy i sprzyja rozwojowi gospodarczemu świata, ale z drugiej strony sprzyja powiększaniu...
17.81
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
12.60
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
16.38
Wyślemy w czasie: 24 h