Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 53
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
W numerze m.in.: Piotr Kopyciński - Znaczenie koordynacji sieciowej w innowacyjnym rozwoju regionu, Przemysław Kieliszewski, Marcin Poprawski - Instytucje publiczne i dyplomacja kulturalna. Potencjały i wyzwania Michał Rutkowski - Bank Światowy...
11.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Witold Wójtowicz wykorzystuje zdrowy rozsądek jako motyw przewodni swoich publikacji oraz szkolenia pt. Psychologia zdrowego rozsądku”. Określenie to spotkało się z szerokim uznaniem Czytelników Złotych Myśli, którzy zostawili mnóstwo...
33.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Poradniki / Hobby; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Napoleon Hill to amerykański pisarz, który żył w latach 1883–1970. Był pionierem tematyki motywacyjnej, a także jednym z najwcześniejszych twórców nurtu rozwoju osobistego i osiągania sukcesu. Do jego bestsellerowych dzieł, takich jak Myśl i...
33.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Poradniki / Hobby; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Napoleon Hill to amerykański pisarz, który żył w latach 1883–1970. Był pionierem tematyki motywacyjnej, a także jednym z najwcześniejszych twórców nurtu rozwoju osobistego i osiągania sukcesu. Do jego bestsellerowych dzieł, takich jak Myśl i...
33.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Poradniki / Hobby; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Napoleon Hill to amerykański pisarz, który żył w latach 1883–1970. Był pionierem tematyki motywacyjnej, a także jednym z najwcześniejszych twórców nurtu rozwoju osobistego i osiągania sukcesu. Do jego bestsellerowych dzieł, takich jak Myśl i...
33.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym....
46.25
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Family firms have become a topic of the utmost interest for academic both researchers and policy makers. Researchers have started to investigate the distinctiveness of family firms, their functioning and efficiency outcomes. Policy makers have...
24.94
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Europejskie Centrum Edukacyjne ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Bartosz Mika napisał książkę której celem jest przedstawienie wielowymiarowego charakteru problemu zaufania we współczesnej myśli społecznej ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia kwestii zaufania dla sfery stosunków ekonomicznych. Fragment recenzji...
30.87
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: KOS ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Religioznawstwo; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Właściwie wiadomo jak mamy się zachowywać w trakcie sprzedaży mamy okazywać oczarowanie wypisywać korzystne oferty i zawsze być miłym w stosunku do klienta. Tak. Właściwie... Ale znamy też ów przykry krępujący głos w nas który mówi Sprzedawanie nie...
27.31
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Praca adresowana jest do Czytelnika obeznanego przynajmniej częściowo z działaniem amerykańskiego systemu politycznego, którego najważniejszym punktem są wybory prezydenckie – realna władza oraz prestiż związany z pełnieniem funkcji głowy...
31.41
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Humanitas ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Celem publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy dobrego funkcjonowania biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku, w szczególności: - charakterystykę celów współczesnej turystyki, -...
30.21
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W podręczniku całościowo wyjaśniono zagadnienia dotyczące zarządzania magazynem w przedsiębiorstwie. W komunikatywny sposób zaprezentowano praktyczną wiedzę z zakresu realizacji procesu magazynowego i efektywnego zarządzania magazynem. Treści...
28.04
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi głos w dyskursie na temat jakości pracy nowoczesnych organizacji w tym również szkoły w którym dominującym aspektem rozwoju i gwarancji efektywności procesów jest komunikacja interpersonalna. Fragment...
31.75
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Książka Stanisławy Sokołowskiej Organizacja i zarządzanie. Ujęcie teoretyczne” (wydanie 3 poszerzone) stanowi doskonały przewodnik po świecie organizacji dla adeptów sztuki” zarządzania. Obok podstawowych zagadnień poruszanych właściwie...
31.43
Wyślemy w czasie: 14 dni
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania - w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych...
60.78
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę w zarządzaniu firmami odgrywają informacja i technologie informacyjne. Dzieje się tak, ponieważ przetrwanie na konkurencyjnym rynku wymusza ciągłe zmiany zwiększające efektywność działania. Koncepcja...
50.03
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Fijorr Publishing ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem - jak...
33.09
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Niniejsze studium socjologiczne realizuje dwa zasadnicze cele. Pierwszy - to opis sytuacji pracy przedsiębiorców prowadzących małe firmy. Drugi - to odpowiedź na pytanie, która kategoria czynników: społeczno-kulturowych czy rynkowych w większym...
14.42
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Fundacja Hospicyjna ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Praca Socjalna i Resocjalizacja; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Cenna pomoc dla wszystkich, którzy zarządzają zespołami ludzkimi tak w centrum wolontariatu hospicyjnego, jak i w samym zespole i w każdym innym miejscu interdyscyplinarnej opieki nad chorym człowiekiem. Pożyteczna lektura zarówno dla pracowników, jak...
31.65
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Autorzy niniejszego zbioru, reprezentując różne ośrodki naukowe (w tym też różne państwa) i różne dyscypliny naukowe, podjęli się próby interpretacji wybranych aspektów funkcjonowania szkoły jako instytucji, która podlega (lub powinna podlegać)...
32.05
Wyślemy w czasie: 24 h