pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 51


okładka książki - Zarządzanie Publiczne 2/2006 ZN ISP UJ

Zarządzanie Publiczne 2/2006 ZN ISP UJ

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
...
30.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - English for Business Studies Students Book

English for Business Studies Students Book

Książka. Wydawnictwo: CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS ; Kategoria: Podręczniki / Języki obce / język angielski; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
English for Business Studies is a course for upperintermediate and advanced level students who need to understand and talk about the key concepts in business and economics. The Third Edition of this best-selling business English course has...
128.19 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wpływ formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne

Wpływ formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Podjęty przez autorkę problem badawczy jest aktualny oryginalny i odpowiada na zapotrzebowanie praktyki gospodarczej. Badania dotykają wrażliwych i trudno mierzalnych obszarów funkcjonowania organizacji.... treść dotyczy interesujących i ze wszech...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing

Marketing

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością...
65.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Książka. Wydawnictwo: Lubartowskie Towarzystwo Regionalne ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych...
34.95 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Znakomity podręcznik wprowadzający w problematykę psychologii starości całościowo ujmuje tematykę wieku starszego przewidzianą programem studiów na kierunku psychologia przybliża problemy psychologiczne osób starszych związane z zaburzeniami...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorstwo na rynku finansowym

Przedsiębiorstwo na rynku finansowym

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W publikacji przedstawiono realia prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka: Książka profesora Andrzeja Buszko jest cennym opracowaniem....
41.43 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy Praktyczne klucze do obiecującego...
49.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie

Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza i przeobrażenia w otaczającym świecie skłaniają do podjęcia problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu. Organizacje muszą reagować na zmieniające się wyzwania otoczenia i dostosowywać do...
24.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sięgnij po sukces w sprzedaży. Poradnik przedstawiciela handlowego

Sięgnij po sukces w sprzedaży. Poradnik przedstawiciela handlowego

Książka. Wydawnictwo: DiG ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Jak dobrze sprzedać w Polsce: żelazko, wodę mineralną, odżywkę dla dzieci, rury i kształtki, system grzewczy, luksusowy samochód, ekskluzywny sprzęt sportowy Jak zdobyć i utrzymać klienta Jak się ubierać na spotkania Jak umiejętnie prowadzić rozmowy...
12.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu, finansów itp....
75.01 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowoczesne trendy w zarządzaniu

Nowoczesne trendy w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Zmiany zachodzące w gospodarce w ciągu ostatnich dwóch lat pokazały, że przedsiębiorstwa działające na rynku muszą cały czas dostosowywać się do stale zmieniającego się otoczenia. Sytuacja kryzysowa, która dotknęła większość firm w Polsce i na...
23.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Coaching Międzykulturowy

Coaching Międzykulturowy

Książka. Wydawnictwo: NEW DAWN ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Coaching międzykulturowy to wybitna książka, prezentująca sposób na wypracowanie nowego rodzaju coachingu, niezbędnego do osiągnięcia doskonałych rezultatów w dzisiejszym wielokulturowym otoczeniu. To wizjonerskie dzieło jest głębokie i...
43.83 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - W drodze do CCNA cz. 2

W drodze do CCNA cz. 2

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Certyfikat na wyciągnięcie ręki! Sieci VLAN i sieci rozległe Routing, protokoły i algorytmy routingu Translacja adresów, listy kontroli dostępu i przykładowy egzamin Jeśli interesuje Cię ta książka, z pewnością wiesz, jak wielkim ułatwieniem...
57.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Student na współczesnym uniwersytecie

Student na współczesnym uniwersytecie

Książka. Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Polecana książka składa się z artykułów, które stanową zbiór snutych w kontekście trwania i zmiany uniwersyteckich ideałów refleksji nad współczesnym modelem uniwersytetu i miejscem, jakie zajmuje w nim student. Nie da się bowiem ukryć, że szybkie...
35.38 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Model pomiaru zysku ekonomicznego w małej firmie

Model pomiaru zysku ekonomicznego w małej firmie

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W opracowaniu skoncentrowano się na problemach pomiaru kapitału zaangażowanego w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz tempa jego pomnażania, czego wyznacznikiem jest wypracowany zysk w małych...
37.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorczość i innowacje - problemy, koncepcje, wyzwania

Przedsiębiorczość i innowacje - problemy, koncepcje, wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Umiejętności w Kielcach ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej przedsiębiorczość i innowacje są siłą napędową rozwoju gospodarki. Konkurencja rynkowa wymusza efektywność gospodarowania i poszukiwania przewagi konkurencyjnej poprzez zastosowanie nowoczesnych metod zarządzania...
25.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ład korporacyjny

Ład korporacyjny

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Ład korporacyjny to system, który równoważy oczekiwania członków organizacji i ich samolubne zachowania. Aby go utrzymać, muszą zostać zachowane właściwe proporcje między regulacjami prawnymi, sitami rynku oraz normami społecznymi. Skuteczne...
87.54 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorczość bez tajemnic

Przedsiębiorczość bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka ta winna stać się swoistym katechizmem każdego przedsiębiorcy i każdego kandydata na przedsiębiorcę. Powinna także znaleźć się na liście obowiązkowych lektur wszystkich którzy naukowo zajmują się analizą zjawisk z przedsiębiorczością...
34.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 51 z 60 : «pierwsza...4950515253...ostatnia» (1186 pozycji)