Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 50
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Drugi już tom opracowania Nowe tendencje w zarządzaniu został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę...
53.69
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W przeszłości jako środków płatniczych używano wielu rzeczy: żywego inwentarza, ziarna zbóż, przypraw, muszelek, paciorków, a w dzisiejszych czasach funkcje te pełni papier. Ale tylko dwie rzeczy stanowiły prawdziwy pieniądz: złoto i srebro....
42.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji...
25.22
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, przedstawiła...
52.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Jacek Korski - doktor nauk technicznych, inżynier górnik. Obecnie doradca Zarządu FAMUR S.A. i wykładowca w Akademii Górniczo-Hutniczej. Zawodowo od ponad 30 lat związany z górnictwem węglowym, gdzie przeszedł wszystkie szczeble zawodowe –...
15.00
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Koncepcja kapitału społecznego najpierw spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, a następnie stała się przedmiotem krytyki. Od ponad dwóch dziesięcioleci pociąga jej intuicyjny charakter, który jednak trudno przełożyć na język nauki i praktyki....
24.73
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Egros ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest 25. tomem serii wydawniczej Mazowiecka Akademia Książki w ramach której publikowane są prace laureatów konkursu o tej samej nazwie organizowanego od 2004 roku przez Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki od 2010 roku we współpracy...
8.47
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce...
26.13
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Sformalizowane systemy zarządzania funkcjonują już od ponad 20 lat. W tym okresie znacznie ponad milion organizacji na całym świecie zdecydowało się z nich skorzystać. Zostały wdrożone i poddane certyfikacji. Zwykle dostarczały organizacjom...
48.18
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez...
44.10
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Praca dr. Henryka Kromołowskiego jest pierwszym opracowaniem tematu, którego Autor dokonuje próby syntezy informacji zawartych we wcześniejszych publikacjach wzbogacając je danymi archiwalnymi oraz własnymi spostrzeżeniami dokonanymi w czasie pracy...
13.00
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
KsiążkaZarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: -...
26.05
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik do przedmiotów: Podstawy nauki o finansach i Finanse na studiach licencjackich i magisterskich na kierunkach Finanse i bankowość oraz Zarządzanie i marketing. Książka składa się z 4 części i prezentuje: ogólne wiadomości...
63.77
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych W książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka...
54.53
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania...
81.02
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Atla 2 ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W błyskotliwej karierze Berlusconiego, w którym jedni widzą ucznia Machiavellego i populistycznego hochsztaplera, a inni charyzmatycznego Duce jest coś, co musi skłaniać do refleksji. Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny...
8.66
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2011; Oprawa: twarda;
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone...
51.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Audiobook / Inne; Rok wydania: 2011; Oprawa: CD;
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni - ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy,,New York...
18.13
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni