pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 49


okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom II

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Drugi już tom opracowania Nowe tendencje w zarządzaniu został podzielony na sześć części. Pierwsza zawiera siedem rozdziałów dotyczących zarządzania przedsiębiorstwami. Druga porusza temat społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Trzecia...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 28.35 zł  25.41 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 28.35 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Logistyka w przedsiębiorstwie

Logistyka w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Logistyka to sfera działalności gospodarczej, której przedmiotem są przede wszystkim rzeczowe i informacyjne procesy przepływu produktów materialnych w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi. Strumienie przepływu są tym...
50.86 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zaangażowanie pracowników. Sposoby, oceny i motywowania

Zaangażowanie pracowników. Sposoby, oceny i motywowania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim staje się zaangażowany pracownik, czyli taki, którego charakteryzują trzy równocześnie występujące cechy: 1) identyfikacja z celami i wartościami firmy, 2) pragnienie przynależności do...
51.63 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Diversity Management

Diversity Management

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W...
44.86 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Przemiany na rynkach informacji. Seria: Studia i monografie nr 456

Przemiany na rynkach informacji. Seria: Studia i monografie nr 456

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W książce poruszono zagadnienia i problemy, które rysują się w związku ze zmianami w uwarunkowaniach i funkcjonowaniu rynków informacji w kontekście ogólnych trendów i przeobrażeń występujących we współczesnej gospodarce. Skoncentrowano się przy tym...
22.00 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Człowiek w organizacji

Człowiek w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Człowiek w organizacji jest publikacją której treść dobrze oddają dwa podtytuły pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 31.28 zł  28.18 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 31.28 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Marketing dla inżynierów. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę...
53.69 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją....
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak inwestować w złoto i srebro

Jak inwestować w złoto i srebro

Książka. Wydawnictwo: Instytut Praktycznej Edukacji ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W przeszłości jako środków płatniczych używano wielu rzeczy: żywego inwentarza, ziarna zbóż, przypraw, muszelek, paciorków, a w dzisiejszych czasach funkcje te pełni papier. Ale tylko dwie rzeczy stanowiły prawdziwy pieniądz: złoto i srebro....
43.10 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Wybrane aspekty zarządzania jakością w szkole wyższej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Publikacja dotyczy aktualnych problemów doskonalenia funkcjonowania uczelni w warunkach wdrażania noweli norm prawnych dotyczących uczelni publicznych i niepublicznych. Jednocześnie jest ona naukowym, bardzo interesującym sposobem prezentacji...
25.22 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Zarządzanie wieloma projektami

Zarządzanie wieloma projektami

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, przedstawiła...
53.69 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce

Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Koncepcja kapitału społecznego najpierw spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, a następnie stała się przedmiotem krytyki. Od ponad dwóch dziesięcioleci pociąga jej intuicyjny charakter, który jednak trudno przełożyć na język nauki i praktyki....
24.73 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lider w kulturze. Studium działalności Krystyny Jandy

Lider w kulturze. Studium działalności Krystyny Jandy

Książka. Wydawnictwo: Egros ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest 25. tomem serii wydawniczej Mazowiecka Akademia Książki w ramach której publikowane są prace laureatów konkursu o tej samej nazwie organizowanego od 2004 roku przez Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki od 2010 roku we współpracy...
8.47 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Marketing polityczny. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka polska; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce...
26.13 
Wyślemy w czasie: 14 dni

okładka książki - Doskonalenie sformalizowanych systemów zarządzania

Doskonalenie sformalizowanych systemów zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Sformalizowane systemy zarządzania funkcjonują już od ponad 20 lat. W tym okresie znacznie ponad milion organizacji na całym świecie zdecydowało się z nich skorzystać. Zostały wdrożone i poddane certyfikacji. Zwykle dostarczały organizacjom...
48.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
KsiążkaZarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: -...
19.59 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy finansów

Podstawy finansów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik do przedmiotów: Podstawy nauki o finansach i Finanse na studiach licencjackich i magisterskich na kierunkach Finanse i bankowość oraz Zarządzanie i marketing. Książka składa się z 4 części i prezentuje: ogólne wiadomości...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych. Seria: Inwestycje

Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych. Seria: Inwestycje

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych W książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka...
54.53 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego

Silvio Berlusconi. Geniusz mediów i marketingu politycznego

Książka. Wydawnictwo: Atla 2 ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
W błyskotliwej karierze Berlusconiego, w którym jedni widzą ucznia Machiavellego i populistycznego hochsztaplera, a inni charyzmatycznego Duce jest coś, co musi skłaniać do refleksji. Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny...
8.66 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 49 z 59 : «pierwsza...4748495051...ostatnia» (1167 pozycji)