pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 47


okładka książki - Zaufanie w zarządzaniu

Zaufanie w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Książka. Wydawnictwo: WIG-Press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Nie tak dawno byłem w hotelu Nikko w San Francisco jako korespondent The Wall Street Journal. Między jednym a drugim wywiadem przeglądałem pocztę elektroniczną od swoich czytelników (kontakty te to dla mnie prawdziwa kopalnia informacji). Tego...
68.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
The fundamental research, the results of which are presented is the book, is aimed at identifying and estimating relations between fluctuations of business activity and changes in electricity consumption. Autor s relevant and innovative...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 29.67 zł  26.73 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 29.67 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura organizacyjna Uniwersytetu Opolskiego

Kultura organizacyjna Uniwersytetu Opolskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Praca dotyczy analizy zjawiska kultury organizacyjnej Uniwersytetu Opolskiego. Stanowi przedstawienie wyników badań społecznych (ilościowych i jakościowych) przeprowadzonych przez pracowników Wydziału Ekonomicznego oraz Instytutu Socjologii UO w...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 12.57 zł  11.32 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 12.57 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czas w życiu i pracy

Czas w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka o czasie traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy ale też...
27.83 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja społeczna w zarządzaniu. Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych

Komunikacja społeczna w zarządzaniu. Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania. Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z następujących...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 29.05 zł  26.17 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 29.05 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywność w reklamie

Kreatywność w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jak pisać teksty reklamowe Jak doskonalić swe umiejętności Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich

Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik łączący wykład współczesnej ekonometrii z tematyką badań operacyjnych, makromodelowania i przepływów międzygałęziowych. Jest przeznaczony dla studentów studiów licencjackich wszystkich kierunków ekonomicznych w szkołach wyższych....
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części....
51.31 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Logika działania zbiorowego. Dobra publiczne i teoria grup

Logika działania zbiorowego. Dobra publiczne i teoria grup

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Olson przedstawia fundamentalny problem ograniczeń skuteczności działania zbiorowego podejmowanego przez różne typy grup czy organizacji. Odrzuca jako nieprawdziwy sąd, że jeśli grupa ma jakiś zbiorowy cel czy też interes, to jednostki składające się...
13.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci

Narzędzia Google dla początkujących. Mała firma w sieci

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i...
35.78 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Logistyka w przedsiębiorstwie. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Logistyka w przedsiębiorstwie. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki; procesach logistycznych i infrastrukturze...
61.03 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Jakość zarządzania w szkołach wyższych

Jakość zarządzania w szkołach wyższych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Jest to kompleksowe i obszerne opracowanie obejmujące różne aspekty jakości zarządzania w szkolnictwie wyższym. Autor prezentuje w nim zagadnienia z zakresu jakości pracy produktów i życia w relacji do jakości zarządzania. Odnosi się do...
70.09 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej

Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie...
90.12 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Pedagogika i zarządzanie edukacją i rozwojem w perspektywie troski o uniwersytet i kulturę humanistyczną

Pedagogika i zarządzanie edukacją i rozwojem w perspektywie troski o uniwersytet i kulturę humanistyczną

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka [...] udanie łączy zamiar relacjonowania zaawansowanych postaw poznawczych i rozwijania narracji, która mając charakter polemiczny i krytyczny wychodzi zarazem naprzeciw potrzebom dojrzałej dydaktyki uniwersyteckiej [...]. Wyróżnia się na...
47.42 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Szef polski. Studia przypadku o roli kierownika w organizacjach

Szef polski. Studia przypadku o roli kierownika w organizacjach

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W książce znajdują się praktyczne przykłady zarządzania różnymi typami organizacji w Polsce, zebrane przez prof. Monikę Kosterę. Prezentowane case y będą ważnym wsparciem dla wykładowców i studentów kierunków zarządzania oraz punktem odniesienia...
46.41 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala...
73.01 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Modelowanie organizacji procesowej

Modelowanie organizacji procesowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Największą zaletą książki jest jej praktyczny aspekt. Jest to kompendium wiedzy o identyfikacji i modelowaniu procesów zachodzących w różnych przedsiębiorstwach. Odwołuje się do stworzonej przez APQC metodyki Process Classification Framework,...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 47 z 59 : «pierwsza...4546474849...ostatnia» (1165 pozycji)