pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 46


okładka książki - Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje

Reklama produktów i usług bankowych. Jej perswazyjność i konsekwencje

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Książka, którą trzymacie Państwo...
46.29 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Asertywność menedżera

Asertywność menedżera

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale...
29.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dynamika zespołów pracowniczych w przedsiębiorstwie usługowym. Studium socjologiczne

Dynamika zespołów pracowniczych w przedsiębiorstwie usługowym. Studium socjologiczne

Książka. Wydawnictwo: MADO ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Współczesne miejsce pracy bogate jest w zjawiska osadzone w interakcjach czyli oddziaływaniu jednych ludzi na drugich. W kontekście wykonywania pracy która jest dobrem szczególnie cennym w gospodarce jej deficytu istotna okazuje się wiedza na...
28.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kryzys marketingu politycznego

Kryzys marketingu politycznego

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania planowania i wdrażania owych projektów politycznych gdzie...
28.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu że mamy do czynienia z kompletną...
37.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w turystyce i rekreacji

Marketing w turystyce i rekreacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wstęp do prognozowania i symulacji

Wstęp do prognozowania i symulacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim na...
29.86 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie środowiskowe

Zarządzanie środowiskowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego. Przedstawiono w nim doraźne i prewencyjne działania wpływające na kształtowanie i jakość środowiska. Autorzy omówili w książce: gospodarowanie powierzchnią Ziemi i...
44.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaufanie w zarządzaniu

Zaufanie w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Manifest Cluetrain. Koniec ery tradycyjnego biznesu

Książka. Wydawnictwo: WIG-Press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2000; Oprawa: twarda;
Nie tak dawno byłem w hotelu Nikko w San Francisco jako korespondent The Wall Street Journal. Między jednym a drugim wywiadem przeglądałem pocztę elektroniczną od swoich czytelników (kontakty te to dla mnie prawdziwa kopalnia informacji). Tego...
68.00 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Zarządzanie zasobami ludzkimi w otoczeniu międzynarodowym. Kulturowe uwarunkowania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

The cyclical behavior of the electricity market in Poland market leading indicators

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
The fundamental research, the results of which are presented is the book, is aimed at identifying and estimating relations between fluctuations of business activity and changes in electricity consumption. Autor s relevant and innovative...
29.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura organizacyjna Uniwersytetu Opolskiego

Kultura organizacyjna Uniwersytetu Opolskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Praca dotyczy analizy zjawiska kultury organizacyjnej Uniwersytetu Opolskiego. Stanowi przedstawienie wyników badań społecznych (ilościowych i jakościowych) przeprowadzonych przez pracowników Wydziału Ekonomicznego oraz Instytutu Socjologii UO w...
12.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czas w życiu i pracy

Czas w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: Key Text ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Książka o czasie traktowanym jako dobro rzadkie i jako coś niezwykłego co nawet trudno zdefiniować. W XXI wieku coraz mocniej czujemy presję czasu gdy nowoczesna technologia pozwala nie tylko mierzyć czas do milionowej części sekundy ale też...
40.96 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja społeczna w zarządzaniu. Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych

Komunikacja społeczna w zarządzaniu. Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania. Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z następujących...
29.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreatywność w reklamie

Kreatywność w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Jak pisać teksty reklamowe Jak doskonalić swe umiejętności Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich

Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Podręcznik łączący wykład współczesnej ekonometrii z tematyką badań operacyjnych, makromodelowania i przepływów międzygałęziowych. Jest przeznaczony dla studentów studiów licencjackich wszystkich kierunków ekonomicznych w szkołach wyższych....
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie marketingowe

Zarządzanie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części....
51.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Logika działania zbiorowego. Dobra publiczne i teoria grup

Logika działania zbiorowego. Dobra publiczne i teoria grup

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2012; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Olson przedstawia fundamentalny problem ograniczeń skuteczności działania zbiorowego podejmowanego przez różne typy grup czy organizacji. Odrzuca jako nieprawdziwy sąd, że jeśli grupa ma jakiś zbiorowy cel czy też interes, to jednostki składające się...
13.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 46 z 58 : «pierwsza...4445464748...ostatnia» (1159 pozycji)