pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 45


okładka książki - Systemy wspomagania decyzji. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Systemy wspomagania decyzji. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ich wdrażania oraz użytkowania. Utrwaleniu wiedzy służą pytania i...
57.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Elektronika; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę na temat automatyzacji i robotyzacji procesów wytwórczych, które są wyznacznikami nowoczesnej gospodarki. Autorzy omówili w nim między innymi strukturę funkcjonalną sterowania numerycznego i...
61.63 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Problemy i metody w zarządzaniu organizacjami czyli jak sprawnie zarządzać współczesnymi organizacjami

Problemy i metody w zarządzaniu organizacjami czyli jak sprawnie zarządzać współczesnymi organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka zawiera podstawową i powszechnie użyteczną wiedzę z obszaru zarządzania współczesnymi organizacjami. Zgromadzone w niej informacje nawiązują do wielu wartościowych opracowań autorów polskich i zagranicznych, które ukazały się na...
40.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Godzina dziennie z mobile marketingiem

Godzina dziennie z mobile marketingiem

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody...
26.60 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Organizować z polotem. Wyobraźnia organizacyjna w praktyce

Organizować z polotem. Wyobraźnia organizacyjna w praktyce

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Organizować z polotem. Wyobraźnia organizacyjna w praktyce jest kolejną publikacją z serii Zarządzanie. Przedstawia wyniki prac i badań autorów na temat roli wyobraźni organizacyjnej w praktyce.Filozofowie i uczeni od dawna przypisują...
37.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing doświadczeń

Marketing doświadczeń

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - e-Matematyka wspomagająca ekonomię

e-Matematyka wspomagająca ekonomię

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
e-Matematyka wspomagająca ekonomię innowacyjny podręcznik do nauki matematyki stosowanej ze wsparciem w środowisku powszechnie dostępnego taniego oprogramowania. Książka adresowana do studentów ekonomii, finansów i zarządzania. [ ] Poziom...
65.51 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie wiedzą

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć...
56.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje

Zarządzanie kapitałem ludzkim. Procesy - narzędzia - aplikacje

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZKL)...
51.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rozwiążesz każdy problem. Seria: Biblioteka biznesmena

Rozwiążesz każdy problem. Seria: Biblioteka biznesmena

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Mam tysiące problemów słyszymy często zarówno w pracy jak i w codziennych rozmowach ze znajomymi. Ale rozwiązanie jest proste twierdzi Roger Dawson bo wszystkie problemy można sprowadzić do dwóch zasadniczych grup: problemów dotyczących ludzi...
12.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Niniejsza publikacja pod redakcją Pawła Jakubowskiego i Eweliny Kancik przedstawia szeroko pojętą tematykę związaną z nowoczesnymi kampaniami wyborczymi której celem jest ukazanie specyfiki przeprowadzania obecnych kampanii wyborczych w Polsce i...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Konkurencja produktów światowych oraz skracanie cyklu ich życia skłania przedsiębiorstwa do wprowadzania produkcji nowych wyrobów. Szanse zajęcia właściwej pozycji na rynku producentów mają przedsiębiorstwa, które przygotują swoje zdolności wytwórcze...
56.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa

Komunikacja marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zarządzanie projektem. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zarządzanie innowacjami. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele,...
57.31 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Bankowość. Instytucje, operacje, zarządzanie

Bankowość. Instytucje, operacje, zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W podręczniku przedstawione zostały podstawowe zasady i uwarunkowania funkcjonowania systemu bankowego w powiązaniu ze zmianami i wyzwaniami wywołanymi przez trwający od 2007 roku kryzys finansowy. W czterech częściach omówione są kolejno:o...
55.46 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Realizacja strategii

Realizacja strategii

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc wiele koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się bardzo trudne. Autor poszukuje najskuteczniejszego sposobu wdrożenia strategii, pozwalającego...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą. Czynniki i skutki

Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą. Czynniki i skutki

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność...
56.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i...
34.23 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Marketing w działalności gospodarczej. Szkoła ponadgimnazjalna. Podręcznik do nauki zawodu Technik handlowiec. Kwalifikacja A.22.1

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą...
58.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 45 z 61 : «pierwsza...4344454647...ostatnia» (1202 pozycji)