pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 41


okładka książki - Rachunek ekonomiczny w energetyce

Rachunek ekonomiczny w energetyce

Książka. Wydawnictwo: WNT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W gospodarce rynkowej aspekty ekonomiczne są ważnym elementem każdej działalności człowieka. Wszystkie decyzje podejmowane czy to w przedsiębiorstwach, czy w instytucjach państwowych muszą być poddane ocenie pod kątem efektywności...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z...
55.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z...
73.23 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy ratownictwa taktycznego

Podstawy ratownictwa taktycznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat ratownictwa taktycznego oraz jego znaczenia w działaniach taktycznych piechoty dla osób niemającym na co dzień do czynienia z ratownictwem medycznym.Oparta została o wytyczne Tactical Combat Casualty...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Psychologia zarządzania w organizacji

Psychologia zarządzania w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu...
51.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Zarządzanie produkcją i usługami. Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Podręcznik przeznaczony jest...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Nowoczesne zarządzanie produkcją. Ujęcie procesowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka stanowi niezbędne kompendium wiedzy potrzebnej do praktycznego projektowania i organizowania systemów produkcyjnych oraz zarządzania produkcją i przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi.Grupa autorów pod przewodnictwem prof....
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz...
23.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Model identyfikacji wymagań w outsourcingowych projektach informatycznych

Model identyfikacji wymagań w outsourcingowych projektach informatycznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Antykwariat; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka; Książka używana Stan książki bardzo dobry.
Autorka publikacji podejmuje ważną i bieżącą problematykę zapewnienia powodzenia projektów wytwarzania oprogramowania realizowanych w strategii outsourcingu IT. Koncentruje się na identyfikacji...
35.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników. Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm

Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników. Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka zawiera część teoretyczną i opis doświadczeń z programów konsultacyjno-szkoleniowych prowadzonych przez autora dla przedsiębiorstw i instytucji. Omówiono profesjonalne metody przyjmowania nowych pracowników i organizowania ich adaptacji,...
54.13 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kształtowanie struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwach realizujących projekty innowacyjne w Polsce

Kształtowanie struktur organizacyjnych w przedsiębiorstwach realizujących projekty innowacyjne w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Celem głównym niniejszego opracowania jest wskazanie struktury organizacyjnej najbardziej sprzyjającej realizacji projektów innowacyjnych w polskich...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem,...
28.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

Nowe koncepcje zarządzania ludźmi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodzące w świecie współczesnych organizacji powodują, że przedstawiciele nauk o zarządzaniu, a także praktycy biznesu poszukują nowych rozwiązań wspierających efektywność organizacyjną. Rosnąca...
47.12 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lobbing jako proces komunikacji

Lobbing jako proces komunikacji

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Lobbing jako proces komunikacji - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce...
38.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zasady zarządzania

Zasady zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na...
52.10 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce

Zarządzanie kadrą ekspatriantów w filiach przedsiębiorstw międzynarodowych w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka jest adresowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy stosunków międzynarodowych i internacjonalizacji działalności polskich firm.Ponadto powinni się nią zainteresować pracownicy firm międzynarodowych współpracujący na...
68.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci wybór wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka.

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategia organizacji

Strategia organizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 41 z 58 : «pierwsza...3940414243...ostatnia» (1159 pozycji)