pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 40


okładka książki - Skuteczne zarządzanie kryzysowe. Zarządzanie bezpieczeństwem

Skuteczne zarządzanie kryzysowe. Zarządzanie bezpieczeństwem

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia współczesne podejście do problematyki zarządzania kryzysowego, dzięki czemu stanowi istotne źródło informacji i wiedzy z tego obszaru. Kompleksowo charakteryzuje teorię zarządzania kryzysowego oraz koncepcje podatności,...
43.37 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. Tymczasem autorka dowodzi, że jest on nie...
48.33 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu

Metody i techniki pobudzania kreatywności w organizacji i zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Każde działanie techniczne, organizatorskie i menedżerskie powstaje z myślą o określonym praktycznym zastosowaniu. Zamierzeniem jest osiągnięcie rezultatów spełniających oczekiwania pragmatyczne oraz wymagania skuteczności i efektywności....
19.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Bezpieczeństwo systemów informacyjnych. Praktyczny przewodnik zgodny z normami polskimi i międzynarodowymi

Bezpieczeństwo systemów informacyjnych. Praktyczny przewodnik zgodny z normami polskimi i międzynarodowymi

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Przewodnik pokazuje: - jak interpretować kwestie bezpieczeństwa systemów informacyjnych, od ryzyka począwszy, - jakimi standardami (normami) i metodami się posługiwać, - do jakich wzorców dobrych praktyk sięgać, - jakie ośrodki doskonalące te...
26.81 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji. Autor przedstawia wpierw od strony podstaw teoretycznych, a następnie w formie poradnikowej, jak zapewniać...
17.25 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Adaptacja przedsiębiorstw do zmian klimatycznych

Adaptacja przedsiębiorstw do zmian klimatycznych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Niniejsza praca poświęcona jest problematyce adaptacji przedsiębiorstw do zmian klimatycznych. Przedstawiono w niej szerokie spektrum zagadnień dotyczących ryzyka zmian klimatycznych, działań...
27.03 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym. Seria: Zarządzanie

Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym. Seria: Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym Czytelnik znajdzie zestaw przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, wykorzystywanych od wielu lat przez piszących o nich autorach. Zamiarem autorów jest nie tylko ukazanie cech i...
31.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka

Zarządzanie publiczne. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Książka dotyczy zarządzania publicznego w odniesieniu do zarządzania organizacją jaką jest państwo. W części teoretycznej temat omówiony jest z perspektywy podstawowych funkcji zarządzania, tj. planowania, organizowania, kierowania i kontroli. W...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - The Role of Innovations. Created in the Internationalization Process for Company Performance

The Role of Innovations. Created in the Internationalization Process for Company Performance

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: twarda;
It is commonly believed that innovations are crucial in companys actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of innovation is confirmed by numerous scientific research studies that indicate the existence of a link...
91.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling procesów. Jak wdrożyć?

Controlling procesów. Jak wdrożyć?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka porządkuje duży obszar zagadnień związanych z controllingiem oraz wiąże go z nowoczesną prezentacją przedsiębiorstwa poprzez procesy w nim zachodzące, wyodrębniając w ten sposób nowe ujęcie controllingu nazwane w literaturze...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Podglądanie ryzyka. Dyktat założeń

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka, której przedmiotem jest ryzyko, poświęcona jest ryzyku rozumianemu potocznie jak i specjalistycznie. W życiu codziennym nowoczesne podejście do ryzyka może wymagać wyważenia wyboru między bezpieczeństwem właściwym dla sytuacji, w której...
25.39 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing polityczny w gorsecie mediów

Marketing polityczny w gorsecie mediów

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Książka Roberta Wiszniowskiego i Agnieszki Kasińskiej-Metryki (red.) jest istotną pozycją w badaniach nie tylko nad marketingiem politycznym, lecz także nad komunikowaniem politycznym. Ambitnym założeniem autorów jest zmierzanie do ukazania...
24.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Partnerstwa w sferze publicznej

Partnerstwa w sferze publicznej

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Przedmiotem podjętych w książce analiz są partnerstwa w sferze publicznej, będące instrumentem zarządzania i sposobem świadczenia usług publicznych, opartym na współpracy zróżnicowanych podmiotów, łączeniu możliwości działania oraz dostępnych...
25.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie hotelem. Wybrane zagadnienia

Zarządzanie hotelem. Wybrane zagadnienia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy, z którą można się spotkać w postaci rozproszonej w wielu branżowych podręcznikach. W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najistotniejsze informacje z zakresu omawianej tematyki....
48.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy....
54.21 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Technologia informacyjna wspomagająca zarządzanie kadrami. Kilka zagadnień

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Biuro; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Rosnące stale w XXI wieku zapotrzebowanie na kompletny i szybko dostępny zestaw informacji jest powodem wzrostu zapotrzebowania na wysokiej klasy systemy informatyczne zarządzania kadrami. To właśnie one, zintegrowane z innymi aplikacjami...
17.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ekspert biznesu.  Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Ekspert biznesu. Jak wymyślić, stworzyć i prowadzić zyskowny biznes bez środków na start

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!Co jest miarą powodzenia firmy Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia Nie...
29.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding.

Komunikacja wizerunkowa. Public relations. Reklama. Branding.

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich...
25.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 40 z 58 : «pierwsza...3839404142...ostatnia» (1159 pozycji)