pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 39


okładka książki - Planowanie dziedzictwa

Planowanie dziedzictwa

Książka. Wydawnictwo: Międzynarodowe Centrum Kultury ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Zgromadzone w książce teksty układają się w dwa główne nurty rozważań - poszukiwanie paradygmatów, koncepcji, definicji dziedzictwa i heritologii oraz próba odpowiedzi na pytanie, jak należy...
38.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących

Kultura organizacyjna. Diagnoza i zmiana. Model wartości konkurujących

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model...
77.40 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na - jak...
28.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kryzysowe na szczeblu samorządowym. Teoria i praktyka

Zarządzanie kryzysowe na szczeblu samorządowym. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zarządzanie kryzysowe zaprezentowano jako zorganizowany proces budowania bezpieczeństwa. Ważnym akcentem realizacji tego procesu jest samorząd i w takiej roli został przez Autora przedstawiony. Samorząd jest fundamentem aktywności kryzysowej. Na...
61.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w...
23.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Językoznawstwo; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać...
59.28 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka podręcznika - Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Marketing w działalności gospodarczej A.26.1

Podręcznik. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Podręczniki / Przedmioty zawodowe; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia...
37.29 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki

Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Celem publikacji jest zaprezentowanie dobrych praktyk w zakresie organizacji i zarządzania bezpieczeństwem imprez masowych oraz innych wydarzeń z udziałem dużej liczby uczestników. W formie poradnika krok po kroku przedstawia proces...
59.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow

Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami workflow wprowadza czytelnika w obszary cyklicznego zarządzania procesami biznesowymi, począwszy od ich projektowania, poprzez informatyzację, analizę, poprawę i optymalizację, aż do...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VI

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
6 tom poświęcony nowym tendencjom w...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie grupą przedsiębiorstw

Zarządzanie grupą przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce opisane są sposoby zarządzania grupą...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Key Account Manager

Key Account Manager

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora...
42.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: - współczesne teorie przedsiębiorstwa, - przedsiębiorstwo jako element systemu...
43.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: MARINA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka przedstawia w sposób przejrzysty, rzetelny i syntetyczny problematykę finansów przedsiębiorstwa.W książce przedstawiono następujące zagadnienia:wartości pieniądza w czasieanalizy przychody - koszty - zyskźródeł finansowania...
54.05 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współzarządzanie publiczne

Współzarządzanie publiczne

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Nowe podejście do współzarządzania i współrządzenia, zaprezentowane przez Autorów, jest ważną odpowiedzią nauki na kryzys polityki i funkcjonowania państwa. (...) Współzarządzanie publiczne przezwycięża tradycyjne podziały między domeną państwa, rynku...
35.62 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć...
46.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing sportu

Marketing sportu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ciemna strona gastronomii. Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej

Ciemna strona gastronomii. Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej

Książka. Wydawnictwo: MOJA Consulting ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami...
45.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Talenty w firmie. Czyli jak rekrutować i motywować najlepszych

Talenty w firmie. Czyli jak rekrutować i motywować najlepszych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W najnowszej książce wydanej w ramach serii poradników adresowanych do działów HR autor przedstawia najlepsze i sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących innowacyjnie. Przedstawia narzędzia przydatne w prowadzeniu rekrutacji,...
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli...
38.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 39 z 58 : «pierwsza...3738394041...ostatnia» (1159 pozycji)