pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 38


okładka książki - Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
A co znajdziesz w książce Uprzedzam, że to nietypowa publikacja. Zamiast suchych wykładów, uwiedzie Cię inteligentnymi dialogami 2 fantastycznych osób i poczujesz się, jakby włączyli Cię do swojej rozmowy.Nie spodziewaj się...
29.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Aukcje internetowe... i co dalej?

Aukcje internetowe... i co dalej?

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków...
31.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Polskie firmy rodzinne

Polskie firmy rodzinne

Książka. Wydawnictwo: Muza ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Kiedy mówimy polskie firmy rodzinne, myślimy: Wedel, Blikle, Kruk Tymczasem w naszym kraju istnieje wiele mniejszych firm, które obecnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie spadkobierców. W...
35.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem

Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka poświęcona jest nowoczesnej idei Smart City. Problematyka ta jest wieloaspektowa i wielopłaszczyznowa. Obejmuje zarówno zagadnienia humanistyczne, społeczne, przyrodnicze, jak i techniczne. Dotyka problemów natury...
41.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste - stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie...
35.26 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Decision support methods for operations management. Designing, tools, systems

Decision support methods for operations management. Designing, tools, systems

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Decision support methods for operations management.Designing, tools,...
26.96 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłowych wysokiej techniki w Polsce

Transfer technologii w przedsiębiorstwach przemysłowych wysokiej techniki w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Zaproponowane nowatorskie podejście do zagadnień dotyczących transferu technologii, zwłaszcza w zakresie ekonometrycznego modelowania procesów przekazania i pozyskania technologii, pozwoliło na zidentyfikowanie oraz ocenę wpływu...
48.14 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Badania operacyjne w przykładach i zadaniach

Badania operacyjne w przykładach i zadaniach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zmiany podręcznika są podyktowane potrzebą podążania za rozwojem procedur usprawniających i wspomagających podejmowanie decyzji w procesach zarządzania. Decydenci często zmuszeni są działać w sytuacjach określanych jako niepewne oraz przy braku...
83.57 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania

Zarządzanie innowacjami społecznymi. Trendy, perspektywy, wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich...
34.08 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jednominutowy Menedżer Motywuje. Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Jednominutowy Menedżer i przywództwo / Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy / Jednominutowy Menedżer spotyka małpę / Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce.

Jednominutowy Menedżer Motywuje. Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Jednominutowy Menedżer i przywództwo / Jednominutowy Menedżer. Równowaga życia i pracy / Jednominutowy Menedżer spotyka małpę / Techniki Jednominutowego Menedżera w praktyce.

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Zwięzła lektura dla wiecznie zajętych menedżerów. Osiągnięcie sukcesu w...
88.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Crowdfunding. Podręcznik. Jak realizować swe pomysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

Crowdfunding. Podręcznik. Jak realizować swe pomysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów! Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako finansowanie oddolne, jest efektem połączenia dwu wyrazów angielskich - crowd,...
85.24 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Organizacja procesowa

Organizacja procesowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Konieczność sprostania wymaganiom rynku sprawia, że organizacje muszą poszukiwać nowych rozwiązań organizacyjnych. Jednym z nich jest organizacja procesowa pozwalająca podnieść efektywność działania organizacji i lepiej wykorzystać posiadane...
44.42 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Analiza i prognozowanie szeregów czasowych

Analiza i prognozowanie szeregów czasowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W książce przedstawione są najważniejsze metody i modele analizy szeregów czasowych. Nie jest to jednak wyłącznie przegląd metodologii, jaki można znaleźć w klasycznych podręcznikach, ale znajdują się w niej także konkretne wskazówki dla praktyków,...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji...
40.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektem europejskim

Zarządzanie projektem europejskim

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej 1 maja 204 r. stworzyło nowe wyzwania i możliwości rozwojowe. Zrealizowanie ponad 160 tyś. Projektów europejskich (współfinansowanych ze środków UE) o wartości około 333 mld PLN świadczy o dobrym...
61.26 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy - wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i...
31.29 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zakorzenienie społeczne gospodarki. Koncepcja Marka Granovettera

Zakorzenienie społeczne gospodarki. Koncepcja Marka Granovettera

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Zakorzenienie społeczne gospodarki. Koncepcja Marka...
23.63 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ryzyko sektorowe przemysłu przetwórczego. Modelowanie i ocena

Ryzyko sektorowe przemysłu przetwórczego. Modelowanie i ocena

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Prezentowana Czytelnikom publikacja poświęcona jest analizie sytuacji ekonomiczno-finansowej branż polskiej gospodarki oraz ryzyka sektorowego. W pracy przedstawiono propozycje metod umożliwiających kompleksową ocenę poziomu ryzyka inwestycyjnego...
28.83 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości

Pracować inaczej. Nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości

Książka. Wydawnictwo: Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które...
46.25 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Uwarunkowania zaufania w sieciach B&RBadania empiryczne - analiza zaufania w sieciach...
19.22 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 38 z 58 : «pierwsza...3637383940...ostatnia» (1159 pozycji)