pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 37


okładka książki - Vademecum managera

Vademecum managera

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka;
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem Czy wybrałeś właściwy styl kierowania Jaką masz szansę na zrobienie kariery Czy planowanie jest Twoją mocną stroną Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa...
46.57 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest...
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Lokalizacja w offshoringu usług

Lokalizacja w offshoringu usług

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi nowatorską syntezę procesu międzynarodowego przenoszenia usług biznesowych. Analizując przemiany organizacyjnie i technologiczne Autor pokazuje ewolucję offshoringu - od niszowej działalności do potężnego...
53.56 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Praca dyplomowa z bezpieczeństwa. Wprowadzenie do badań

Praca dyplomowa z bezpieczeństwa. Wprowadzenie do badań

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja w sposób kompleksowy prezentuje podstawy teorii i wskazówki do przygotowania i prowadzenia badań oraz opracowania pracy dyplomowej na poziomie studiów pierwszego i drugiego stopnia w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie. Celem pracy...
37.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Siła lidera

Siła lidera

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów. Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach,...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Książka. Wydawnictwo: Astrum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej...
38.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Planowanie i projektowanie szkoleń

Planowanie i projektowanie szkoleń

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka...
70.95 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Koncepcje organizacji i metody zarządzania. Możliwości i ograniczenia

Koncepcje organizacji i metody zarządzania. Możliwości i ograniczenia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W publikacji zostały zaprezentowane wybrane koncepcje organizacji i metody zarządzania. W opisie metod i koncepcji Dzięki przeprowadzonym badaniom empirycznym Autorzy uzyskali bardziej wszechstronny obraz części istotnych rozwiązań...
49.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Moc sprawcza ludzi i organizacji

Moc sprawcza ludzi i organizacji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society. Podczas gdy w USA każdy...
70.61 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we...
59.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim,...
159.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
This book contains some applications of statistics in auditing. The decision-making process in auditing is treated as a problem of verifying appropriately formulated statistical...
46.49 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie zasobami niematerialnymi bibliotek w społeczeństwie wiedzy. Seria: Propozycje i materiały 92

Zarządzanie zasobami niematerialnymi bibliotek w społeczeństwie wiedzy. Seria: Propozycje i materiały 92

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Bibliotekoznawstwo; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W kontekście funkcjonowania instytucji bibliotecznych można wyszczególnić wiele rodzajów zasobów niematerialnych, które w nich funkcjonują i mogą być wykorzystywane w celu podnoszenia sprawności organizacyjnej oraz zwiększania...
36.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Infrastruktura techniczna w szpitalu. Wspomaganie procesów eksploatacji

Infrastruktura techniczna w szpitalu. Wspomaganie procesów eksploatacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono metody oraz narzędzia wspomagające zarządzanie eksploatacją infrastruktury technicznej i utrzymaniem ruchu w obiekcie szpitalnym. Dla podniesienia skuteczności realizowania procesów eksploatacji...
34.95 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Zaawansowana metodyka oceny ryzyka w publicznym zarządzaniu kryzysowym

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono zaawansowaną metodykę oceny ryzyka na potrzeby systemu zarządzania kryzysowego w Polsce. Jest realizacją obowiązku posiadania krajowej metodyki w tym zakresie, spoczywającego na Polsce jako członku Unii Europejskiej....
19.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor...
101.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zintegrowane systemy zarządzania. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Zintegrowane systemy zarządzania. Seria: Zarządzanie i inżynieria produkcji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy z zakresu teorii i praktyki zintegrowanych informatycznych systemów zarządzania wsparte wieloma studiami przypadków. Omówiono w nim: zagadnienia automatyzacji metod technicznego...
48.29 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dlaczego wyginęły dinozaury?

Dlaczego wyginęły dinozaury?

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się sprzedać.Jaka powinna...
29.47 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Transport drogowy w łańcuchach dostaw. Wyznaczanie kosztów

Transport drogowy w łańcuchach dostaw. Wyznaczanie kosztów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Jedyna książka na rynku, która w przejrzysty sposób określa zasady wyznaczania kosztów transportu drogowego w łańcuchach dostaw, uwzględniając najnowsze trendy w tym zakresie - koszty środowiskowe, czas pracy kierowców, zużycie...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Reklama wczoraj i dziś

Reklama wczoraj i dziś

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi,...
37.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 37 z 58 : «pierwsza...3536373839...ostatnia» (1159 pozycji)