Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 36
Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Cel pracy i postawiony problem badawczy zdeterminowały jej strukturę. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, rozdział czwarty...
36.04
Wyślemy w czasie: 7 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Rozpisani ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tomasz Trzciński z wykształcenia psycholog, pracuje w sektorze non-profit i zajmuje się edukacją na temat problemu głodu w krajach Trzeciego Świata. Promuje w Polsce ideę filantropii. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe dla...
50.88
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na:...
48.11
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu...
53.46
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce Razem ku zmianie paradygmatu gospodarowania autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia...
29.53
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a...
52.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej...
50.61
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań...
50.03
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydanie książki Przedsiębiorczość bez tajemnic ukazało się w 2010 roku. Pozycja spotkała się z dużym entuzjazmem Czytelników, którzy niejednokrotnie zwracali uwagę, że praktyczne przykłady zaprezentowane w książce pozwoliły...
46.92
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom 30. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy...
36.62
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących...
42.07
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Przygotowanie monografii dotyczącej systemu pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach należy powitać z uznaniem. Treści prezentowane w pracy dotyczą zarówno rozważań natury teoretycznej, jak i badań empirycznych. Dzięki temu monografia ma...
69.76
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany technologiczne i...
55.25
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
26.18
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
praca zbiorowa
Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka; Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. [...] Z prezentowanych prac wyłania się...
33.32
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności...
33.08
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea,...
18.99
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając...
27.76
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest...
pozycja niedostępna
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji...
63.77
Wyślemy w czasie: 1-3 dni