pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 36


okładka książki - Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa. Akumulacja i wykorzystanie

Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa. Akumulacja i wykorzystanie

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Cel pracy i postawiony problem badawczy zdeterminowały jej strukturę. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, rozdział czwarty...
36.04 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit

Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Rozpisani ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tomasz Trzciński z wykształcenia psycholog, pracuje w sektorze non-profit i zajmuje się edukacją na temat problemu głodu w krajach Trzeciego Świata. Promuje w Polsce ideę filantropii. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe dla...
50.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metodyki i standardy zarządzania projektami

Metodyki i standardy zarządzania projektami

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na:...
48.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Świadomość decyzji. Poradnik zarządzania praktycznego

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami oraz na rozmowach z wieloma przedstawicielami biznesu...
53.46 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Razem - ku zmianie paradygmatu gospodarowania

Razem - ku zmianie paradygmatu gospodarowania

Książka. Wydawnictwo: SEDNO ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce Razem ku zmianie paradygmatu gospodarowania autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia...
29.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Kompendium metod i technik zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej...
50.61 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właściwą dla badanego problemu, kontekstu, uwarunkowań...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Przedsiębiorczość bez tajemnic

Przedsiębiorczość bez tajemnic

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydanie książki Przedsiębiorczość bez tajemnic ukazało się w 2010 roku. Pozycja spotkała się z dużym entuzjazmem Czytelników, którzy niejednokrotnie zwracali uwagę, że praktyczne przykłady zaprezentowane w książce pozwoliły...
46.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Gry w komunikacji. Seria: Media początku XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: ASPRA-JR ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom 30. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy...
36.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa

Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących...
42.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach

System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Przygotowanie monografii dotyczącej systemu pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach należy powitać z uznaniem. Treści prezentowane w pracy dotyczą zarówno rozważań natury teoretycznej, jak i badań empirycznych. Dzięki temu monografia ma...
69.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy zarządzania procesami

Podstawy zarządzania procesami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Publikacja porusza interesujące i aktualne problemy związane z nowoczesnym zarządzaniem przedsiębiorstwem z wykorzystaniem podejścia procesowego. Przeobrażenia zachodzące na światowych rynkach, zmiany technologiczne i...
55.25 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak nowe technologie zmieniają biznes

Jak nowe technologie zmieniają biznes

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych musisz wykorzystywać siłę napędową w postaci najnowszych dostępnych technologii.Poznaj je teraz...
26.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie
praca zbiorowa

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. [...] Z prezentowanych prac wyłania się...
33.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności przedsiębiorstwa

Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Sprawozdawczość w procesie zarządzania i oceny działalności...
33.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Motyw. Twórz, inspiruj, ozdabiaj

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Motyw to książka niezwykła inspirująca, motywująca, oryginalna w formie. To zbiór posterów z cytatami i grafiką, budzącymi natchnienie i refleksje nad pracą i życiem. Każda strona to jeden plakat. Każdy plakat to przemyślana idea,...
18.99 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - ...tak na marginesie strategii

...tak na marginesie strategii

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.W kolejnych esejach, omawiając...
27.76 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej Badania marketingowe. Teoria i praktyka. W nowej publikacji przedstawiony jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 36 z 61 : «pierwsza...3435363738...ostatnia» (1202 pozycji)