pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 34


okładka książki - Nagrody biznesowe

Nagrody biznesowe

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak...
28.85 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy

Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych...
46.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju,...
42.19 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Sztuczna inteligencja i logika

Sztuczna inteligencja i logika

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Od ponad pół wieku uczeni próbują zrealizować marzenie o skonstruowaniu sztucznego umysłu, który dorównywałby ludzkiemu mózgowi. Autor niniejszej książki krytycznie przygląda się próbom stworzenia sztucznej inteligencji bazującym...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Pomysł - pieniądze - przedsiębiorstwo

Pomysł - pieniądze - przedsiębiorstwo

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Przekazujemy na ręce Czytelnika unikalny na rynku wydawniczym poradnik - skierowany do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej, szukających dobrego pomysłu, źródeł finansowania oraz wskazówek z zakresu procedur prawnych...
38.05 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy

Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami...
72.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom IV. Procesy wewnętrzne. Tendencje rozwojowe procesów produkcyjnych w kontekście globalnym

Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom IV. Procesy wewnętrzne. Tendencje rozwojowe procesów produkcyjnych w kontekście globalnym

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu Czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
111.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zaawansowana rachunkowość zarządcza

Zaawansowana rachunkowość zarządcza

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W książce zostały zaprezentowane narzędzia, wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce. Przystępnie przedstawiono koncepcje teoretyczne i rozwiązania metodyczne zaawansowanej rachunkowości...
61.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu...
49.68 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią,...
91.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Chiński model zarządzania przedsiębiorstwem

Chiński model zarządzania przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Shengzhe Nie urodził się w 1965 r. w Huizhou w prowincji Anhui (Chiny). Ukończył studia na Wydziale Chemii Uniwersytetu Syczuańskiego w Chengdu w 1985 r. i wykładał z powodzeniem na Uniwersytecie Anhui w Hefei oraz na Chińskim...
15.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy...
40.50 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Większości ludzi się wydaje, że ich wybory i zachowania stanowią odzwierciedlenie ich indywidualnych, osobistych gustów i opinii. Masz dzisiaj na sobie tę, a nie inną kurtkę, ponieważ akurat ta ci się podobała. Wybrałeś taki, a nie...
37.61 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Warren Buffett o biznesie. Zasady guru z Omaha

Warren Buffett o biznesie. Zasady guru z Omaha

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nazwisko Warrena Buffetta jest w świecie biznesu równoznaczne z sukcesem i pomyślnością. Wiele książek opisuje strategię inwestowania Buffetta, zarazem doradzając, jak każdy może inwestować tak jak on jednak to nie jest jeszcze...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Poradnik Innowacyjnego samorządowca

Poradnik Innowacyjnego samorządowca

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się wiele sukcesów i spektakularnych dokonań. Jednak czas biegnie szybko i rzeczywistość rodzi nowe wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy dotąd, kreatywności oraz innowacyjności...
35.08 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling w instytucjach kultury

Controlling w instytucjach kultury

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Instytucje kultury (filharmonie, muzea czy teatry) stanowią - z punktu widzenia finansów i rachunkowości - specyficzne firmy łączące racjonalność ekonomiczną z misją społeczną i kulturalną. Aspekt finansowy jest często niedoceniany...
43.88 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Książka. Wydawnictwo: Esteri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny...
13.66 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 34 z 58 : «pierwsza...3233343536...ostatnia» (1159 pozycji)