pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 34


okładka książki - Psychologiczne aspekty controllingu

Psychologiczne aspekty controllingu

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. Interesariusze controllingu od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem...
68.86 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych. Produkcja jedno- i wieloasortymentowa

Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych. Produkcja jedno- i wieloasortymentowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W książce, stanowiącej kompendium wiedzy o rachunku związanym z tzw. efektem skali, w przystępny sposób zaprezentowano klasyczne i nowoczesne koncepcje dotyczące zjawiska dźwigni ekonomicznych. Na polskim rynku wydawniczym niewiele...
58.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Legitymizacja badań organizacji

Legitymizacja badań organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Badanie działalności zorganizowanej jest zajęciem fascynującym. Jednak rozwojowi dyscypliny towarzyszy rosnąca świadomość wyzwań, którym musi sprostać środowisko naukowe by utrzymać i zwiększyć poziom legitymizacji prowadzonych...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nagrody biznesowe

Nagrody biznesowe

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak...
26.54 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania

Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności...
27.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świadomy kapitalizm to się opłaca

Świadomy kapitalizm to się opłaca

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak zbudować organizację, która będzie przynosiła korzyści dla swoich klientów, pracowników, inwestorów, społeczności, dostawców oraz środowiska naturalnego Niektórzy uważają, że koncepcja świadomego kapitalizmu jest idealistyczna...
41.31 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy zarządzania organizacjami

Podstawy zarządzania organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w...
120.12 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse

E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy

Jakość zarządzania - refleksje, wymiary, problemy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W książce podjęto próbę ukazania ważnych wymiarów i problemów wyznaczających sferę jakości zarządzania współczesnymi organizacjami. Autorzy uwzględnili zarówno kontekst otoczenia, jak i działań dostosowawczych podejmowanych...
46.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka w przystępny sposób prezentuje metodykę adaptującą koncepcję Lean Six Sigma do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Autorzy pracy zwracają jednocześnie uwagę na specyfikę tego sektora w naszym kraju,...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Sztuczna inteligencja i logika

Sztuczna inteligencja i logika

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Od ponad pół wieku uczeni próbują zrealizować marzenie o skonstruowaniu sztucznego umysłu, który dorównywałby ludzkiemu mózgowi. Autor niniejszej książki krytycznie przygląda się próbom stworzenia sztucznej inteligencji bazującym...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Pomysł - pieniądze - przedsiębiorstwo

Pomysł - pieniądze - przedsiębiorstwo

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Przekazujemy na ręce Czytelnika unikalny na rynku wydawniczym poradnik - skierowany do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej, szukających dobrego pomysłu, źródeł finansowania oraz wskazówek z zakresu procedur prawnych...
43.92 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy

Inżynieria produkcji. Kompendium wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Kompendium obejmuje w sposób syntetyczny ogrom wiedzy z obszaru inżynierii produkcji, prezentując: organizację i zarządzanie produkcją i usługami; inżynierię procesów wytwarzania; zarządzanie innowacjami; zarządzanie projektami...
79.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom IV. Procesy wewnętrzne. Tendencje rozwojowe procesów produkcyjnych w kontekście globalnym

Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. Tom IV. Procesy wewnętrzne. Tendencje rozwojowe procesów produkcyjnych w kontekście globalnym

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu Czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
111.72 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zaawansowana rachunkowość zarządcza

Zaawansowana rachunkowość zarządcza

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
W książce zostały zaprezentowane narzędzia, wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce. Przystępnie przedstawiono koncepcje teoretyczne i rozwiązania metodyczne zaawansowanej rachunkowości...
61.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu...
56.51 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Podręcznik akademicki

Marketing. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią,...
99.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Poradnik Innowacyjnego samorządowca

Poradnik Innowacyjnego samorządowca

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Na najnowszą historię polskich samorządów składa się wiele sukcesów i spektakularnych dokonań. Jednak czas biegnie szybko i rzeczywistość rodzi nowe wyzwania. Sprostanie im wymaga, jak nigdy dotąd, kreatywności oraz innowacyjności...
40.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 34 z 61 : «pierwsza...3233343536...ostatnia» (1202 pozycji)