pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 33


okładka książki - Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development

Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
This is an important and original voice of Polish economists in the world discussion of the fundamental directions and problems of contemporary economics. It is addressed to economics and those who deal with the theory of economics, as it constitutes...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej

Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Autorka podejmuje krytycznie istotny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć uznany jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i gospodarek. Jeżeli bowiem przewaga...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Wstęp Część I. Koncepcje zarządzania Rozdział 1. Refleksje o zarządzaniu - zarządzanie a ekonomia, rola menedżera w organizacji (Marek Lisiecki) Rozdział 2. Nietendencje tendencji w zarządzaniu...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyka i biznes. Katechizm dla przedsiębiorców

Etyka i biznes. Katechizm dla przedsiębiorców

Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W dynamicznie rozwijającym się świecie coraz wyraźniej jawi się potrzeba niezmiennych odniesień pozwalających porządkować kwestie społeczne, polityczne i ekonomiczne. I temu właśnie służyć ma niniejsza publikacja: to prawdziwa...
22.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji jest kierowana do środowiska naukowego z różnych dziedzin nauki (społecznych, technicznych, itp.), menedżerów oraz osób zarządzających instytucjami,...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?

Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz...
40.37 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: -...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do...
55.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation Revolution.  Using the potential of Big Data

Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW...
35.84 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Statystka w zarządzaniu

Statystka w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach...
122.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda...
37.61 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca

Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego...
40.91 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Psychologiczne aspekty controllingu

Psychologiczne aspekty controllingu

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania. Interesariusze controllingu od wielu lat zwracają uwagę na to, że jest on zagadnieniem...
68.86 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych. Produkcja jedno- i wieloasortymentowa

Nowe ujęcie rachunku dźwigni ekonomicznych. Produkcja jedno- i wieloasortymentowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W książce, stanowiącej kompendium wiedzy o rachunku związanym z tzw. efektem skali, w przystępny sposób zaprezentowano klasyczne i nowoczesne koncepcje dotyczące zjawiska dźwigni ekonomicznych. Na polskim rynku wydawniczym niewiele...
67.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Legitymizacja badań organizacji

Legitymizacja badań organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Badanie działalności zorganizowanej jest zajęciem fascynującym. Jednak rozwojowi dyscypliny towarzyszy rosnąca świadomość wyzwań, którym musi sprostać środowisko naukowe by utrzymać i zwiększyć poziom legitymizacji prowadzonych...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania

Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. Brian Tracy Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności...
27.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Świadomy kapitalizm to się opłaca

Świadomy kapitalizm to się opłaca

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak zbudować organizację, która będzie przynosiła korzyści dla swoich klientów, pracowników, inwestorów, społeczności, dostawców oraz środowiska naturalnego Niektórzy uważają, że koncepcja świadomego kapitalizmu jest idealistyczna...
62.82 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy zarządzania organizacjami

Podstawy zarządzania organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w...
110.24 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse

E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 33 z 58 : «pierwsza...3132333435...ostatnia» (1159 pozycji)