pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 33


okładka książki - Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów I, co ważniejsze, czy da się takim DNA zarazić firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował...
58.34 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zagadki heurystyk decyzyjnych. Poznaj proste reguły, które pomagają podejmować roztropne decyzje

Zagadki heurystyk decyzyjnych. Poznaj proste reguły, które pomagają podejmować roztropne decyzje

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Autorzy zapraszają czytelników w podróż do krainy racjonalności, która różni się od znanych nam dotąd terytoriów kognitywistyki czy ekonomii. Tradycyjne wizje racjonalności mają w zwyczaju przedstawiać ludzi jako istoty o nadludzkiej...
77.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji

Zarządzanie różnorodnością. W kierunku zróżnicowanych zasobów ludzkich w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować...
73.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development

Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
This is an important and original voice of Polish economists in the world discussion of the fundamental directions and problems of contemporary economics. It is addressed to economics and those who deal with the theory of economics, as it constitutes...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Tutoring jako spotkanie

Tutoring jako spotkanie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
- Czym jest tutoring - Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej - Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie Na te i wiele innych pytań odpowiadają...
101.75 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czarodzieje rynku. Rozmowy z wybitnymi traderami

Czarodzieje rynku. Rozmowy z wybitnymi traderami

Książka. Wydawnictwo: LINIA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Pierwsza - i przez wielu uważana za najważniejszą - część rozmów Jacka Schwagera z wybitnymi traderami. Część z nich znana na pewno polskim Czytelnikom, nadal należy do najlepszych graczy na świecie - Jim Rogers, Paul Tudor Jones,...
70.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej

Audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Autorka podejmuje krytycznie istotny problem nauk o zarządzaniu, słabo rozpoznany w literaturze choć uznany jako determinujący obecną i przyszłą konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów i gospodarek. Jeżeli bowiem przewaga...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co...
53.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom VII

Książka. Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Wstęp Część I. Koncepcje zarządzania Rozdział 1. Refleksje o zarządzaniu - zarządzanie a ekonomia, rola menedżera w organizacji (Marek Lisiecki) Rozdział 2. Nietendencje tendencji w zarządzaniu...
26.46 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyka i biznes. Katechizm dla przedsiębiorców

Etyka i biznes. Katechizm dla przedsiębiorców

Książka. Wydawnictwo: Jedność ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
W dynamicznie rozwijającym się świecie coraz wyraźniej jawi się potrzeba niezmiennych odniesień pozwalających porządkować kwestie społeczne, polityczne i ekonomiczne. I temu właśnie służyć ma niniejsza publikacja: to prawdziwa...
22.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?

Fuzje uczelni. Czy w szaleństwie jest metoda?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka prof. dr hab. Łukasza Sułkowskiego służy rozpoznaniu obszaru kształtowania się rynku uczelni i reformowania systemów nauki i szkolnictwa wyższego opartego na konsolidacjach. Obok doświadczeń międzynarodowych oraz...
65.35 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Zarządzanie projektami. Ludzie - procedury - wyniki

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat złożonych problemów związanych z zarządzaniem projektami. Jest zarówno podręcznikiem akademickim, jak i poradnikiem dla praktyków poruszających się w tym obszarze. Główne zagadnienia to: -...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą

Projektowanie organizacyjne w zarządzaniu wiedzą

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Tematyka monografii koncentruje się na badaniach wzajemnych powiązań pomiędzy strukturą organizacyjną a procesem zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach wysokich technologii (high-tech) działających w Polsce. (...) Monografia (...)...
54.53 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie wartością w warunkach zmiany

Zarządzanie wartością w warunkach zmiany

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Zagadnienia szczegółowo opisane w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii i wskazują na bardzo dużą złożoność i różnorodność wyzwań, którym muszą stawić czoła zarządzający współczesnymi organizacjami w dobie...
26.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Zarządzanie w organizacjach sektora publicznego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Podręcznik przedstawia usystematyzowany wykład z podstaw zarządzania, sprawdzony w toku wieloletnich zajęć dydaktycznych i wzbogacony o oceny wyniesione z praktyki zawodowej i badań empirycznych. Opracowanie jest dostosowane do...
55.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation Revolution.  Using the potential of Big Data

Marketing Automation Revolution. Using the potential of Big Data

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW...
58.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Statystka w zarządzaniu

Statystka w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach...
131.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda...
37.61 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca

Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
BIZNES / COACHING Czy szkoleniowcy są potrzebni To pytanie autorka wiele razy słyszała od koleżanek i kolegów w pracy. Sama też zadawała je sobie wielokrotnie a odpowiedzi były bardzo różne. W niezwykle, jak na literaturę tego...
40.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 33 z 61 : «pierwsza...3132333435...ostatnia» (1202 pozycji)