pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 28


okładka książki - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Zarządzanie reputacją firm rodzinnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:- Przedstawienie poglądów na...
87.91 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia niezbędne marketerom oraz analitykom techniki i narzędzia wykorzystywane...
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie interesariuszami projektu

Zarządzanie interesariuszami projektu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w...
61.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing mobilny

Marketing mobilny

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby...
50.49 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością pracowników. Perspektywa globalnej mobilności i migracji

Zarządzanie różnorodnością pracowników. Perspektywa globalnej mobilności i migracji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie partnerstwami transgranicznymi organizacji uczących się

Zarządzanie partnerstwami transgranicznymi organizacji uczących się

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Praca stanowi wartościowe pod względem poznawczym oraz praktycznym opracowanie naukowe, ukazujące problemy międzynarodowej współpracy organizacji w strefach przygranicznych w nowym, unikalnym świetle. Koncentracja uwagi na...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rutyny organizacyjne w zarządzaniu z perspektywy procesualnej

Rutyny organizacyjne w zarządzaniu z perspektywy procesualnej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podjęty przez autorkę problem w monografii, rozumiany szeroko jako rutyny organizacyjne, należy ocenić bardzo wysoko. Temat aktualny, dziś może nawet bardziej niż kiedyś, ze względu na rozwój technologiczny i jego wpływ na...
70.27 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - HR na zakręcie. Zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności?

HR na zakręcie. Zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności?

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest zbiorem artykułów prezentujących zasadniczy problem, z jakim mierzą się obecnie działy HR: sprzeczności między potrzebą i wymogami standaryzacji działań kadrowych a silnie eksponowanymi wyzwaniami dotyczącymi kreatywności...
62.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Stawka większa niż biznes. Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Stawka większa niż biznes. Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej....
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Nad pytaniem: Czym jest PR zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym...
65.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:  W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych....
47.61 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia....
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również...
46.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami:Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie...
46.06 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów

Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów

Książka. Wydawnictwo: Galaktyka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników - i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy...
28.21 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 28 z 60 : «pierwsza...2627282930...ostatnia» (1188 pozycji)