pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 27


okładka książki - Etyka w coachingu. Źródła efektywnego zarządzania. Seria: Prace monograficzne 927

Etyka w coachingu. Źródła efektywnego zarządzania. Seria: Prace monograficzne 927

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pierwsza w Polsce książka na temat etyki w coachingu. Umożliwia spojrzenie na etykę z szerszej perspektywy, nie jako na miejsce, gdzie coach może jedynie szukać rozwiązań ewentualnych dylematów...
43.11 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
41.56 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie

Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się...
56.97 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie kwestiami. Studium przypadku Duże Opole. Seria: Studia i monografie nr 574

Zarządzanie kwestiami. Studium przypadku Duże Opole. Seria: Studia i monografie nr 574

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie kwestiami. Studium przypadku Duże Opole. Seria: Studia i monografie nr...
25.14 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET

Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty a teraz podaje...
94.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET B

Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET B

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty a teraz podaje...
94.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym

Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis...
51.17 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo

Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przywództwo to proces, czyli nigdy nie możesz przestać się kształcić i rozwijać! Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia, napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka....
45.00 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Coaching koaktywny w.3/2019. Zmiany w biznesie, zmiany w życiu

Coaching koaktywny w.3/2019. Zmiany w biznesie, zmiany w życiu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka nazywana jest potocznie biblią coachingu. Od 1998 roku, gdy ukazało się jej pierwsze wydanie, koncepcja coachingu koaktywnego cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, a jej autorzy - jednocześnie pionierzy tej metody -...
86.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Dlaczego jest on tak ważny Negatywne doświadczenia związane z...
49.96 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze...
45.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Jak Google Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR. Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami

Jak Google Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR. Mierz to, co istotne dla firmy, i skutecznie zarządzaj celami

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR - system wyznaczania celów - pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju....
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Podstawy zarządzania organizacjami

Podstawy zarządzania organizacjami

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka zainteresuje studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Jej zawartość ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w...
59.86 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo

Wycena i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Seria: Przedsiębiorstwo

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w...
78.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu
praca zbiorowa

Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu - Nuo Jin i...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cenami

Zarządzanie cenami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia zarządzanie cenami. Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo...
132.66 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rozwalić szkoły biznesu. Co trzeba zmienić w nauczaniu zarządzania?

Rozwalić szkoły biznesu. Co trzeba zmienić w nauczaniu zarządzania?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
(...) sądzę, że powinniśmy zrównać dotychczasowy model z ziemią i zażądać całkowicie nowego sposobu myślenia o menedżmencie, biznesie i rynkach. Jeśli chcemy, by decydenci stali się bardziej odpowiedzialni, musimy przestać...
60.76 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu...
52.88 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.Książka przedstawia niezbędne marketerom oraz analitykom techniki i narzędzia wykorzystywane...
87.91 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 27 z 60 : «pierwsza...2526272829...ostatnia» (1186 pozycji)