pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 27


okładka książki - Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na ważne pytania:  W jaki sposób pojmują ryzyko osoby zarządzające...
50.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza. Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej przełomowe znaczenie, przede wszystkim dlatego, że zmieniają się tradycyjnie postrzegane ramy wykorzystania tego systemu...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych....
44.40 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia....
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Współczesna edukacja menedżerska. Badania etnograficzne

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka prezentuje aktualne wyzwania edukacji menedżerskiej w szerokim kontekście społeczno-gospodarczym. Autorka szczególną uwagę skupia na profesji menedżera, jego środowisku pracy oraz kompetencjach. Porusza również...
46.09 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami:Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda...
43.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie...
45.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania

Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania w kompletny sposób opisuje ten proces i wskazuje co po winien robić menedżer, żeby zakończył się sukcesem. Opierając się...
56.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność...
74.17 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami

Korpostartup. Efektywna współpraca korporacji ze startupami

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Gdy ja mam potrzeby, a ty wiesz, jak im sprostać!Każda firma, nawet najpotężniejsza, jest skazana na współpracę z mniejszymi partnerami biznesowymi, dostarczającymi produkty i usługi niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania....
38.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Hotelarstwo. Usługi. Zarządzanie. Procesy koncentracji

Hotelarstwo. Usługi. Zarządzanie. Procesy koncentracji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w...
57.31 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - New media in the marketing communication of enterprises in the international market

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social...
72.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wielokulturowość w szkolnictwie wyższym. Zarządzanie i komunikacja z cudzoziemcami z perspektywy różnic kulturowych

Wielokulturowość w szkolnictwie wyższym. Zarządzanie i komunikacja z cudzoziemcami z perspektywy różnic kulturowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni.Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Bądź liderem! 2.0

Bądź liderem! 2.0

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Najlepsze praktyki skutecznego menedżera

Najlepsze praktyki skutecznego menedżera

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Autorami książki są wykładowcy Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzący dla menedżerów Akademię Kompetencji Menedżera, której celem jest zapoznanie praktyków biznesu z najnowszymi trendami i technikami zarządzania. W ramach...
39.47 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Metody zarządzania wartością publiczną

Metody zarządzania wartością publiczną

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich...
25.85 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

Audyt wewnętrzny. Teoria i zastosowanie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka prezentuje teoretyczne zagadnienia audytu wewnętrznego na podstawie studiów literatury krajowej i zagranicznej. Zawiera również, w formie załączników, kartę audytu i dokumentację zadania audytowego, udostępnione przez...
70.91 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym

Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, m.in. teoretyków zarządzania i praktyków - producentów ekożywności i ekoprzetwórców, a także studentów kierunków:...
78.59 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu

Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu

Książka. Wydawnictwo: ZNAK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Talent to za mało, żeby odnieść sukces - o tym, czego jeszcze potrzeba, dowiesz się z tej książki. Co decyduje o karierze najlepszych piłkarzy świata Dlaczego tylko 20% spośród najzdolniejszych uczniów odnosi sukces Czy warto wstawać...
39.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 27 z 58 : «pierwsza...2526272829...ostatnia» (1159 pozycji)