pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 25


okładka książki - Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie...
33.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Doskonalenie systemów organizacyjnych

Doskonalenie systemów organizacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Tematyka niniejszej pracy doskonale wpisuje się we współczesne zmiany zachodzące w sektorze szkolnictwa wyższego. Na podstawie zapisów Ustawy 2.0 można stwierdzić, że wywiera ona duży wpływ na zmianę podejścia do sposobu...
33.55 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych....
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było Nie każdej firmie...
36.93 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić co trzeba. W praktyce jednak -...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania

Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami pracy wydziałów: prawa, lekarskiego, teologii i sztuk wyzwolonych (filozofii). Do dziś przetrwał budynek...
46.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegrowanym

Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegrowanym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania...
44.42 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Etyka w coachingu. Źródła efektywnego zarządzania. Seria: Prace monograficzne 927

Etyka w coachingu. Źródła efektywnego zarządzania. Seria: Prace monograficzne 927

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pierwsza w Polsce książka na temat etyki w coachingu. Umożliwia spojrzenie na etykę z szerszej perspektywy, nie jako na miejsce, gdzie coach może jedynie szukać rozwiązań ewentualnych dylematów...
25.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Praktyczny marketing miast i regionów

Praktyczny marketing miast i regionów

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej...
41.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Telematyka w zarządzaniu transportem wodnym

Telematyka w zarządzaniu transportem wodnym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia stanowi przyczynek do pełnej identyfikacji oraz usystematyzowania istniejących rozwiązań telematyki w transporcie morskim i wodnym śródlądowym. Po raz pierwszy w literaturze przedmiotu opisano szczegółowo...
47.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie

Zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing. Premium

Marketing. Premium

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: twarda;
Poznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET

Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty a teraz podaje...
94.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET B

Biblioteka sukcesu Briana Tracy. PAKIET B

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty a teraz podaje...
94.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym

Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis...
43.88 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo

Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przywództwo to proces, czyli nigdy nie możesz przestać się kształcić i rozwijać! Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia, napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka....
45.58 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Coaching koaktywny w.3/2019. Zmiany w biznesie, zmiany w życiu

Coaching koaktywny w.3/2019. Zmiany w biznesie, zmiany w życiu

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka nazywana jest potocznie biblią coachingu. Od 1998 roku, gdy ukazało się jej pierwsze wydanie, koncepcja coachingu koaktywnego cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, a jej autorzy - jednocześnie pionierzy tej metody -...
86.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach

Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Książka Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach analizuje problem współczesnego zarządzania w obszarze strategii i innowacji na uczelniach i podejmuje kwestie obecnych zmian w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce....
36.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu
praca zbiorowa

Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pewność siebie i samoświadomość Chin w globalnym zarządzaniu - Nuo Jin i...
33.52 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cenami

Zarządzanie cenami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia zarządzanie cenami. Wcześniej mówiono albo o teorii cen - w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo...
128.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 25 z 58 : «pierwsza...2324252627...ostatnia» (1159 pozycji)