pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 23


okładka książki - Jak oczarować klienta?

Jak oczarować klienta?

Książka. Wydawnictwo: złote myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Opanuj sztukę oczarowywania klientówNiektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz...
26.93 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Kompendium zarządzania szkoleniami. Praktyczny przewodnik po inwestycjach w rentowność kapitału kompetecyjnego

Książka. Wydawnictwo: Panko ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Praktyczny przewodnik krok po kroku po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi...
51.21 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Zarządzanie różnorodnością w organizacji. Aspekty psychopedagogiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy zagadnień związanych z różnymi właściwościami osobowymi, które decydują o różnorodności zespołów pracowniczych. W monografii została poddana analizie różnorodność zasobów ludzkich na rynku pracy w odniesieniu...
55.97 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji na...
44.42 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej

Zarządzanie bezpieczeństwem miejskiej komunikacji zbiorowej

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W monografii przedstawiono metody, narzędzia kontroli i sterowania bezpieczeństwem pojazdów miejskiej komunikacji zbiorowej. Oprócz podstawowych informacji dotyczących logistyki miejskiej i telematyki autorzy zamieścili szczegółowe...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Rozwój myśli organizatorskiej. Główne kierunki i ich przedstawiciele. Seria: Studia i monografie nr 579

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Monografia zawiera omówienie rozwoju myśli organizatorskiej uwarunkowanego historyczną chronologią. Dorobek naukowy badaczy, praktyków zarządzania i doradców organizacyjnych, reprezentujących różne...
42.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną...
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dylemat przełomowej innowacji

Dylemat przełomowej innowacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie...
27.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Content is the king!Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie...
26.10 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Kreatywne rytuały w pracy. 50 sposobów na zbudowanie kultury innowacyjności, współpracy i zaangażowania

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają...
50.65 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Doskonalenie kompetencji zawodowych w profesjonalnie zarządzanej organizacji

Doskonalenie kompetencji zawodowych w profesjonalnie zarządzanej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Naukowe Sophia ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Wychodząc od stosunkowo dobrze rozpoznanych potrzeb pracodawców w zakresie kompetencji oczekiwanych od pracowników autorki tej publikacji postawiły sobie pytanie, jakie metody, formy i narzędzia rozwoju i doskonalenia kompetencji, w tym bardzo ważnych...
35.40 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Libron ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Rozprawa Pauliny Gajdy-Gałuszki Kształtowanie się polskiej terminologii biznesowej wpisuje się w nurt badań językoznawstwa kognitywnego, zwłaszcza semantyki prototypu oraz koncepcji scen i ram interpretacyjnych []. Stanowi ona nie tylko cenną refleksję...
33.77 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Zarządzanie sieciami komputerowymi w programie Packet Tracer

Książka. Wydawnictwo: ITSTART ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka pt. ZARZĄDZANIE SIECIAMI KOMPUTEROWYMI W PROGRAMIE PACKET TRACER Wiadomości zaawansowane jest przeznaczona dla osób chcących rozszerzyć swoje umiejętności oraz wiedzę w zakresie zarządzania sieciami LAN i WAN. Czytelnik znajdzie tu opisy i...
50.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Podstawy zarządzania. Teoria i ćwiczenia

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które...
57.67 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Zarządzanie ryzykiem portfela przez fundusze venture capital oraz private equity

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zarządzanie ryzykiem portfela funduszy venture capital oraz private equity to skomplikowany proces inwestycyjny. Zarządzający funduszem musi przeprowadzić wiele dodatkowych analiz i badań prywatnych spółek udziałowych pod kątem prawdopodobieństwa i skali...
53.78 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Analiza Decyzji

Analiza Decyzji

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Analiza decyzji jest książką wyjątkową ze względu na zakres przedstawianych zagadnień omówiono w niej bowiem zarówno psychologiczne trudności związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, jak i metody analizy decyzyjnej, których celem...
74.36 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie. Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i...
73.55 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Menedżer na starcie. Nowa rola, nowe wyzwania - jak przetrwać trudne początki

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia,...
48.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 23 z 58 : «pierwsza...2122232425...ostatnia» (1159 pozycji)