pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 22


okładka książki - E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że...
90.12 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w...
55.46 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Architektura zarządzania procesami i projektami

Architektura zarządzania procesami i projektami

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzaniaktórego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta nprojektach...
66.22 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie -...
42.13 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wybrane aspekty zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu i kształceniem on-line

Wybrane aspekty zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu i kształceniem on-line

Książka. Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) nie musi być pojmowany jako wyłączna dbałość o środowisko, ale również o kwestie społeczne. Jak wynika z treści zawartych w rozdziałach niniejszej...
23.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjam

Rola, miejsce i znaczenie zarządzania instytucjam

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W publikacji zaprezentowane zostaną najnowsze trendy, koncepcje, modele, teorie które powstają, aby rozwiązywać problemy występujące w sektorze publicznym. Prezentowana tematyka przyczyni się do rozwoju metodologicznego zarządzania publicznego i wzbogaci...
26.41 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług

Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą...
55.87 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - The Future of Management Industry 4.0 and Digitalization

The Future of Management Industry 4.0 and Digitalization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
We believe that the world is standing on the very edge of the fastest industrial revolution ever. A revolution which will rapidly increase the efficiency of many production processes. Automation (both mechanical and the one happening with...
42.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Statystyka dla menedżerów. Teoria i praktyka

Statystyka dla menedżerów. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie. Wybrane kwestie

Zarządzanie. Wybrane kwestie

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka z założenia nie jest kompleksowym podręcznikiem akademickim na temat zarządzania ani tym bardziej poradnikiem. Ma charakter monografii i koncentruje się na wybranych kwestiach uniwersalnych i jak się wydaje szczególnie ważnych...
56.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Systemy informacyjne i zarządzanie wiedzą

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Badania interdyscyplinarne; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zarządzanie wiedzą oparte na właściwie zaprojektowanych systemach informacyjnych jest dziś kluczowym czynnikiem rozwoju organizacji. O zdolności dostosowywania się organizacji zarówno do trendów, jak i turbulentnego otoczenia przesądza umiejętność...
37.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej...
38.07 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Algorytmiczny lider

Algorytmiczny lider

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Poznańskie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy,nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowoŻyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do...
35.20 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Leadershift. Przemiana przywództwa czyli 11 kroków które musi przejść każdy lider

Leadershift. Przemiana przywództwa czyli 11 kroków które musi przejść każdy lider

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień

Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Zintegrowana;
KOMUNIKACJA ZACZNIJ TWORZYĆ NOTATKI WIZUALNE Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować nadmiar przekazywanych Ci informacji,...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Intryguj Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak tworzyć intrygujące treści Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania Twitter pozwala na wpisy...
43.98 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Decyduj! Jak podejmować lepsze decyzje w życiu i pracy

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad trudną decyzją i w końcu ją podjąć Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych Czy można nauczyć się dokonywać właściwych...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia

Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Brak;
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę...
65.19 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone Czy...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie!Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w...
41.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 22 z 58 : «pierwsza...2021222324...ostatnia» (1160 pozycji)