pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 20


okładka książki - Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności

Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Zarządzanie bez hierarchii i wspólna odpowiedzialność - mrzonka czy nowa realność 10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Brak;
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów...
39.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zmianą. Innowacje – organizacje – bezpieczeństwo

Zarządzanie zmianą. Innowacje – organizacje – bezpieczeństwo

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zaprezentowany zbiór artykułów zawiera różny zakres tematyczny, pozwala spojrzeć na zmianę w organizacjach różniących się między sobą w zakresie realizacji celów. Ta różnorodność daje możliwość...
19.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cz. 9 - 12. Część dziewiąta: Teoria i praktyka komunikacji. Część dziesiąta: Komunikacja zintegrowana część A. Część jedenasta: Komunikacja zintegrowana część B. Część dwunasta: Opieka nad klientem. PAKIET

Zarządzanie cz. 9 - 12. Część dziewiąta: Teoria i praktyka komunikacji. Część dziesiąta: Komunikacja zintegrowana część A. Część jedenasta: Komunikacja zintegrowana część B. Część dwunasta: Opieka nad klientem. PAKIET

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
94.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cz. 5-8. Część piąta: Podstawy teoretyczne i warunki prowadzenia polityki finansowej przedsiębiorstw. Część szósta: Zarządzanie finansowe przedsiębiorstwem. Część siódma: Analiza zyskowności rynku. Część ósma: Strategia inwestycyjna i projekto

Zarządzanie cz. 5-8. Część piąta: Podstawy teoretyczne i warunki prowadzenia polityki finansowej przedsiębiorstw. Część szósta: Zarządzanie finansowe przedsiębiorstwem. Część siódma: Analiza zyskowności rynku. Część ósma: Strategia inwestycyjna i projekto

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
94.08 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie cz. 1- 4. Część pierwsza: Liderzy i menedżerowie. Część druga: Decydujące aspekty praktyki menedżerskiej. Część trzecia: Strategia przedsiębiorstwa. Część czwarta: Struktury organizacyjne. PAKIET

Zarządzanie cz. 1- 4. Część pierwsza: Liderzy i menedżerowie. Część druga: Decydujące aspekty praktyki menedżerskiej. Część trzecia: Strategia przedsiębiorstwa. Część czwarta: Struktury organizacyjne. PAKIET

Książka. Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwi studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom...
97.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Stawka większa niż biznes. Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Stawka większa niż biznes. Droga rozwoju firmy rodzinnej i rodziny biznesowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Prowadzenie firmy rodzinnej jest nie tylko wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej....
57.48 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konflikty technologiczne. Nowa architektura zagrożeń w epoce wielkich wyzwań

Konflikty technologiczne. Nowa architektura zagrożeń w epoce wielkich wyzwań

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka wprowadza czytelnika w świat skomplikowanych konfliktów społecznych, których źródłem są niebezpieczne instalacje i projekty infrastrukturalne (np. elektrownie atomowe, składowiska odpadów, wielkie zapory wodne, maszty telefonii komórkowej,...
56.97 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych

Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Celem monografii jest przedstawienie zaprojektowanego modelu referencyjnego zawierającego poszczególne etapy kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych, zapewniającego właściwą organizację...
50.65 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Aksjomat Mądrości skutecznego przywództwa

Aksjomat Mądrości skutecznego przywództwa

Książka. Wydawnictwo: Compassion ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Książka porusza m. in. następujące zagadnienia:znaczenie wypowiadanych słów a wizjawartość dobrego pomysłupodejmowanie ryzykakryteria doboru pracownikówczytelna komunikacjacoachingnastawienie na działanieprzerwa...
27.68 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zespół zaczyna się od CIEBIE

Zespół zaczyna się od CIEBIE

Książka. Wydawnictwo: Studio Emka ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Wspaniałe zespoły powstają dzięki wspaniałym członkom.Zainspiruj swój zespół, aby:- służyć sobie nawzajem- stawiać zespół i jego członków na pierwszym miejscu- zawsze mówić prawdę i zachowywać transparentność- dotrzymywać...
27.36 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, “Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej” zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu...
28.06 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między stronami są porozumienia i umowy, które...
69.91 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skuteczne jej wdrożenie. Implementacji strategii...
45.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM

Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych...
47.23 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych

Zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Problematyka fuzji i przejęć w kontekście kreowania wartości we współczesnej gospodarce zwłaszcza w sektorach opartych na wiedzy stanowi jedno z bardziej interesujących i ciągle aktualnych zagadnień. Identyfikacja inwestycji kapitałowych...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej....
40.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Motywacje lidera. Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków?

Motywacje lidera. Dlaczego tak wielu szefów rezygnuje z wykonywania swoich najważniejszych obowiązków?

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Patrick Lencioni, autor bestsellerów New York Timesa, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc...
46.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Lean management po polsku

Lean management po polsku

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Szczupłe zarządzanie, które działaLean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca wyszczuplanie firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: Musimy działać bardziej lean!...
29.73 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 20 z 58 : «pierwsza...1819202122...ostatnia» (1160 pozycji)