pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 18


okładka książki - Zrównoważone zarządzanie projektami podręcznik GPM

Zrównoważone zarządzanie projektami podręcznik GPM

Książka. Wydawnictwo: pm2pm ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka w przystępny i praktyczny sposób pomaga wypracować nowy model zarządzania projektami, stanowiąc odpowiedź na pytania i problemy napotykane w codziennej pracy przez osoby profesjonalnie związane z realizacją projektów.Książka...
59.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie produkcją. Produkt, technologia, organizacja

Zarządzanie produkcją. Produkt, technologia, organizacja

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w...
75.50 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie kryzysowe. Doskonalenie procedur reagowania na przykładzie Gminy Miasta Szczecin

Zarządzanie kryzysowe. Doskonalenie procedur reagowania na przykładzie Gminy Miasta Szczecin

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Prezentowane treści są wynikiem nie tylko szczegółowych analiz lecz także rzetelnych danych uzyskanych w toku precyzyjnie i dokładnie, z metodologiczną szczegółowością. przeprowadzonych ćwiczeń stanowiących w swej istocie...
34.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej

Kompetencje organizacyjne w otwartej gospodarce cyfrowej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka jest próbą wskazania i opisania uwarunkowań, przebiegu oraz skutków transformacji cyfrowej, której jesteśmy świadkami. Digitalizacja, transformacja cyfrowa i gospodarka 4.0 to tylko wybrane przykłady terminów, które na...
48.64 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Lęk a decyzje menadżerskie

Lęk a decyzje menadżerskie

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
rzesłanką do analizy tematu lęku w decyzjach menadżerskich było zainteresowanie autora funkcjonowaniem zespołów ludzkich w przedsiębiorstwach i instytucjach. Skuteczność działania wyżej wymienionych podmiotów jest zdeterminowana decyzjami...
22.84 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej

Marketing sportu 2.0. w erze cyfrowej

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów Marketing Sportu i Podyplomowych Studiów Zarządzanie w Sporcie w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie....
41.56 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Podstawy badań jakościowych

Podstawy badań jakościowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu...
37.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projektowanie strategii innowacji

Projektowanie strategii innowacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Autor podejmuje kluczowy dla nauk społecznych, a w ich ramach dla nauk o zarządzaniu, problem rozwoju przedsiębiorstw, którego rozwiązanie wymaga zastosowanie odpowiedniej strategii innowacji. Problem podjęty przez Autora uważam za...
37.00 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Ocena efektywności społecznej projektów rozwojowych

Ocena efektywności społecznej projektów rozwojowych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Stale rośnie liczba planowanych i realizowanych projektów rozwojowych, charakteryzujących się znacznymi efektami społecznymi, tak jeśli chodzi o koszty, jak i korzyści, stąd zainteresowanie ze strony praktyków i teoretyków zarządzania rozwiązaniem...
44.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wybrane aspekty komunikacji i zarządzania w turbulentnym środowisku

Wybrane aspekty komunikacji i zarządzania w turbulentnym środowisku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka zawiera artykuły dziennikarzy, ekspertów z zakresu public relations oraz naukowców podejmujących tematy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz zarządzania.Publikacja będzie użyteczna nie tylko dla studentów, ale również...
40.71 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Projektowanie systemów premiowych

Projektowanie systemów premiowych

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Najnowsze wydanie publikacji Projektowanie systemów premiowych, autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami! Robert Manikowski w przystępny sposób wyjaśnia, jak...
60.92 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie emocjami w organizacji

Zarządzanie emocjami w organizacji

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz...
51.12 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Testy dla menedżerów stawiających na efektywność

Testy dla menedżerów stawiających na efektywność

Książka. Wydawnictwo: ALMA-PRESS ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na...
12.35 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nowe życie dziedzictwa przemysłowego

Nowe życie dziedzictwa przemysłowego

Książka. Wydawnictwo: Attyka Kraków ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia dotyczy zarządzania dziedzictwem przemysłowym zarówno jego materialnych, jak i niematerialnych aspektów. Współautorzy tomu, prezentujący takie dyscypliny naukowe jak: zarządzanie, etnologia, kulturoznawstwo czy architektura,...
44.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych

Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie bestsellerowej książki na temat zarządzania szeroko pojętym ryzykiem. Autor światowej sławy specjalista z zakresu instrumentów finansowych oraz ryzyka finansowego przedstawia praktyczne podejście do pomiaru i zarządzania...
122.60 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać?

Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać?

Książka. Wydawnictwo: Centrum Rozwoju Edukacji Edicon ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Zarządzasz grupą pracowników Relacje interpersonalne są podstawą Twojego życia zawodowego Ta książka, dzięki praktycznym przykładom, zadaniom i sprawdzonym koncepcjom psychologicznym ułatwi Ci kształtowanie własnych...
40.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów,...
58.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA

Wykorzystaj siłę design thinking! Przygotuj zespół do realizacji celów w środowisku VUCA

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Biznesowa nauka latania na najwyższym poziomie niepewnościTermin VUCA wywodzi się z wojskowości. Jest to akronim utworzony od czterech angielskich słów: zmienność (volatility), niepewność (uncertainty), złożoność (complexity)...
21.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektami. Realizuj zadania w terminie, nie przekraczając budżetu

Zarządzanie projektami. Realizuj zadania w terminie, nie przekraczając budżetu

Książka. Wydawnictwo: Lingea ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów...
23.72 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

Książka. Wydawnictwo: Lingea ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo...
23.72 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Strona 18 z 58 : «pierwsza...1617181920...ostatnia» (1159 pozycji)