pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 16


okładka książki - Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego

Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility,...
38.45 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność...
35.20 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kapitałem ludzkim. W warunkach zrównoważonego rozwoju

Zarządzanie kapitałem ludzkim. W warunkach zrównoważonego rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko,...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie...
43.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowegoCzy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój,...
40.95 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych....
68.00 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

Skuteczny menedżer. Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi

Książka. Wydawnictwo: Samo Sedno ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i...
31.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Smoki i Gazele 2. Rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

Smoki i Gazele 2. Rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami politycznymi, (c) coraz mocniej ingerującej...
42.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach...
75.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Przywództwo w administracji publicznej. Perspektywa zarządzania kryzysowego

Przywództwo w administracji publicznej. Perspektywa zarządzania kryzysowego

Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Tego typu przeglądowe i porządkujące pozycje są niezwykle ważne i potrzebne zarówno dla badaczy jak i szerszego grona czytelników. Funkcjonują one jako swoiste drogowskazy czy punkty orientacyjne w gąszczu szczegółowych studiów i...
35.62 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw zagadnień jakościowych w zarządzaniu organizacją. Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości...
65.96 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wynikó

KAIZEN jako strategia. Zastosowanie oceny Przepływu, Synchronizacji i Poziomowania [FSL] do pomiarów i doskonalenia wynikó

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić działania operacyjne firmy. W...
75.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wybrane zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu w budynkach

Wybrane zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu w budynkach

Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona jest dla projektantów zintegrowanych systemów bezpieczeństwa i komfortu, a także dla architektów, projektantów obiektów i inżynierów automatycznych systemów sterowania. Książkę można polecić szczególnie inżynierom FM (Facility...
19.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki

Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania,...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane
praca zbiorowa

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek,...
48.18 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Różnorodność zasobów ludzkich w organizacji - istota, dylematy, wyzwania

Różnorodność zasobów ludzkich w organizacji - istota, dylematy, wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Autorka podjęła się naświetlenia interesującego i niezmiernie aktualnego problemu. Książkę można ocenić wysoko zarówno z uwagi na warsztat naukowy, jak i ze względu na to, że może ona potencjalnie zainteresować i przyciągnąć...
35.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych...
75.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zaufanie w zespole w kontekście teorii pozytywnego zarządzania

Zaufanie w zespole w kontekście teorii pozytywnego zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Barbara Józefowicz - Zaufanie w zespole w kontekście teorii pozytywnego...
20.11 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja, marketing, relacje

Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja, marketing, relacje

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja,marketing,relacje - Krzysztof...
31.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Kultura i etyka zarządzania

Kultura i etyka zarządzania

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Książka wyjaśnia istotę i znaczenie kultury zarządzania. Ułatwia zrozumienie najważniejszych terminów, determinant, procesów kształtowania kultury zarządzania i wykorzystywania jej w zarządzaniu. Celem jest zarówno...
65.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 16 z 59 : «pierwsza...1415161718...ostatnia» (1162 pozycji)