Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 15
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, Mc Kinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and...
36.08
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym...
58.76
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy...
43.88
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Rozbudowane projekty wymagają zaangażowania zespołu programistów. By ich współpraca była efektywna, niezbędny jest system kontroli wersji, taki jak Git. Umożliwia on tworzenie historii projektu, zarządzanie jego wersjami,...
45.13
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility,...
32.58
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność...
32.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko,...
67.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie...
39.18
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowegoCzy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój,...
37.28
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i praktycznym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami publicznymi. W rozdziale pierwszym przedstawiono reguły fiskalne, w drugim niezależne...
44.11
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych....
59.51
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Samo Sedno ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Ty też możesz być świetnym menedżerem! Poznaj najważniejsze narzędzia zarządzania ludźmi i sprawdź, jak wprowadzić je w życie. Znajomość najważniejszych praw psychologii pomoże ci zrozumieć, jak wpływać na pracowników i...
31.59
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami politycznymi, (c) coraz mocniej ingerującej...
42.39
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach...
71.82
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Tego typu przeglądowe i porządkujące pozycje są niezwykle ważne i potrzebne zarówno dla badaczy jak i szerszego grona czytelników. Funkcjonują one jako swoiste drogowskazy czy punkty orientacyjne w gąszczu szczegółowych studiów i...
35.62
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw zagadnień jakościowych w zarządzaniu organizacją. Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości...
65.96
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen oraz pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić działania operacyjne firmy. W...
69.22
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Redakcja Wydawnictw AGH ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Książka przeznaczona jest dla projektantów zintegrowanych systemów bezpieczeństwa i komfortu, a także dla architektów, projektantów obiektów i inżynierów automatycznych systemów sterowania. Książkę można polecić szczególnie inżynierom FM (Facility...
19.39
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania,...
75.50
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zarządzanie organizacjami convention bureaus. Organizacja,marketing,relacje - Krzysztof...
31.28
Wyślemy w czasie: 24 h