Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 13
Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji....
59.88
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności...
57.40
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z róznymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem.Autorzy mają nadzieję, że czytelnik znalazł to, czego oczekiwał od niniejszej...
26.81
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni...
81.02
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk
Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych organizacji. Powszechnie dostępne są różne rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem,...
56.78
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, Mc Kinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and...
63.77
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich...
38.59
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym...
53.41
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy...
47.02
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Rozbudowane projekty wymagają zaangażowania zespołu programistów. By ich współpraca była efektywna, niezbędny jest system kontroli wersji, taki jak Git. Umożliwia on tworzenie historii projektu, zarządzanie jego wersjami,...
52.31
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility,...
38.45
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność...
32.06
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko,...
73.01
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie...
39.18
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowegoCzy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój,...
37.28
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i praktycznym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami publicznymi. W rozdziale pierwszym przedstawiono reguły fiskalne, w drugim niezależne...
52.51
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w...
72.98
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych....
68.00
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni
Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami politycznymi, (c) coraz mocniej ingerującej...
42.39
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach...
75.31
Wyślemy w czasie: 24 h