pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 13


okładka książki - Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystanie metody Agile

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji....
59.88 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Bezpieczeństwo publiczne. Zarządzanie informacją w działaniach Policji na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce

Bezpieczeństwo publiczne. Zarządzanie informacją w działaniach Policji na rzecz bezpieczeństwa i porządku publicznego w Polsce

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Sposób komunikowania organów policyjnych spotyka się często z krytyką. Zarzuca się im niezrozumiałość i hermetyczność, popadanie w rutynę i brak ładu. Zapomina się czasami, że społeczeństwo musi mieć poczucie jasności...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z róznymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem.Autorzy mają nadzieję, że czytelnik znalazł to, czego oczekiwał od niniejszej...
26.81 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Rynkowy Due Diligence. Pomiar odporności rynkowej organizacji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni...
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk

Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyk

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych organizacji. Powszechnie dostępne są różne rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem,...
56.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, Mc Kinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and...
63.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zrozumieć marketing

Zrozumieć marketing

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich...
38.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Zarządzanie procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym...
53.41 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy...
47.02 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej

Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Rozbudowane projekty wymagają zaangażowania zespołu programistów. By ich współpraca była efektywna, niezbędny jest system kontroli wersji, taki jak Git. Umożliwia on tworzenie historii projektu, zarządzanie jego wersjami,...
52.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego

Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zmiany klimatyczne mają olbrzymi wpływ na funkcjonowanie firm - głównie przemysłowych. Wymuszają zastosowanie w nich różnych rozwiązań technologicznych, normatywnych (np. ISO 14001) i społecznych (np. Corporate Social Responsibility,...
38.45 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność...
32.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kapitałem ludzkim. W warunkach zrównoważonego rozwoju

Zarządzanie kapitałem ludzkim. W warunkach zrównoważonego rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko,...
73.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

SEO marketing. Bądź widoczny w internecie

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie...
39.18 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowegoCzy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój,...
37.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w Unii Europejskiej

Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w Unii Europejskiej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i praktycznym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami publicznymi. W rozdziale pierwszym przedstawiono reguły fiskalne, w drugim niezależne...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji. Aktualności badawcze 4

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Niniejsza książka jest kontynuacją cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera ponad 50 raportów z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2021 r. Zaprezentowane w...
72.98 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych....
68.00 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Smoki i Gazele 2. Rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

Smoki i Gazele 2. Rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami politycznymi, (c) coraz mocniej ingerującej...
42.39 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrze

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Nowe zasady marketingu i PR - 6 miesięcy na liście bestsellerów Business Week - Prestiżowa recenzja w magazynie Publishers Weekly - Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski - Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach...
75.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 13 z 61 : «pierwsza...1112131415...ostatnia» (1201 pozycji)