pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 13


okładka książki - Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest...
32.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Celem publikacji CZUJESZ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z...
43.14 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Zarządzanie wartością i wycena marki

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także...
57.40 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Droga Toyoty do Lean Leadership

Droga Toyoty do Lean Leadership

Książka. Wydawnictwo: Aktywa ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Droga Toyoty do Lean Leadership przedstawia proces osiągania ponadprzeciętnych wyników przy zastosowaniu szczupłego przywództwa. Misja i wizja Toyoty opiera się na japońskiej filozofii kaizen, która zakłada dążenie do sukcesu...
49.16 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie zasobami ludzkimi wrażliwe na różnorodność

Zarządzanie zasobami ludzkimi wrażliwe na różnorodność

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Prezentowana monografia wzbogaca dotychczasową wiedzę dotyczącą zarządzania różnorodnością, posiada ponadto walory metodyczne i aplikacyjne, które mogą zostać wykorzystane w praktyce współczesnego życia gospodarczego. Stanowi...
61.81 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jak nie lean to co?

Jak nie lean to co?

Książka. Wydawnictwo: Book edit ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Jeśli nie lean, to co Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których...
57.53 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Atlassian Jira Server & Data Center

Atlassian Jira Server & Data Center

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
By szybciej, sprawniej i skuteczniej zarządzać projektami Znalezienie odpowiedzi na zaprzątające umysł pytania z zakresu automatyzacji zwykle wiąże się ze spędzeniem długich godzin na wertowaniu niespójnej dokumentacji...
45.13 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu organizacjami ochrony zdrowia

Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu organizacjami ochrony zdrowia

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która prezentuje trzy bardzo ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia sposoby rozumienia przywództwa: kadry zarządzającej, personelu lekarskiego oraz...
36.39 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały...
82.71 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji

Cyfrowy umysł. Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób...
56.45 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych...
88.56 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwach chemicznych w kontekście Przemysłu 4.0

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwach chemicznych w kontekście Przemysłu 4.0

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zarządzanie talentami to koncepcja obejmująca działania wpisujące się w obszar polityki personalnej związanej z tworzeniem specjalnych programów rozwojowych dla pracowników o największym potencjale rozwojowym. Przedsiębiorstwa...
26.65 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Jakość w usługach medycznych. Wpływ systemów zarządzania jakością na efektywność publicznych usług szpitalnych

Jakość w usługach medycznych. Wpływ systemów zarządzania jakością na efektywność publicznych usług szpitalnych

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Tematyka systemu ochrony zdrowia należy do niezwykle trudnego i złożonego obszaru problematyki społecznej i ekonomicznej, uwikłanej w spory polityczne, obciążonej subiektywnym podejściem i grą różnych interesów. Walory niniejszej...
72.76 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych. Modelowanie - ekonomika- zarządzanie

Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych. Modelowanie - ekonomika- zarządzanie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Gospodarka energetyczna w warunkach rynkowych to nowa propozycja wydawnicza poświęcona kompleksowemu podejściu do niezwykle ważnego zagadnienia racjonalnego gospodarowania i zarządzania energią. Napisana przez grono uznanych autorów...
64.75 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Od pomysłu do marki. Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek...
99.78 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Rzeczywistość gospodarcza w ekonomii i zarządzaniu

Rzeczywistość gospodarcza w ekonomii i zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Zespół autorski przekazuje Czytelnikom monografię prezentującą wnioski płynące z rozważań na temat rzeczywistości gospodarczej w ekonomii i zarządzaniu w kontekście turbulencyjnych zmian otoczenia. Zmiany, z którymi na przestrzeni...
30.92 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Business process management

Business process management

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM.Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wiedzy na temat BPM zarządzania...
128.80 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling operacyjny

Controlling operacyjny

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe. Pomocny...
83.33 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie cyklem życia produktu

Zarządzanie cyklem życia produktu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W książce w sposób kompleksowy, a zarazem syntetyczny przedstawiono zagadnienia oraz narzędzia wspomagające zarządzanie całym cyklem życia produktu: od koncepcji, poprzez projektowanie konstrukcji i technologii, produkcję, eksploatację, aż...
51.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne,...
23.05 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 13 z 58 : «pierwsza...1112131415...ostatnia» (1159 pozycji)