pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 12


okładka książki - Leksykon mierników dokonań

Leksykon mierników dokonań

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Nowatorskie przedsiębiorstwa, pragnące odnieść sukces, wdrażają nowy system zarządzania, ukierunkowany na zarządzanie strategią, a więc zarządzanie dokonaniami. Skuteczne zarządzanie nimi obejmuje pomiar dokonań oraz ich poprawę. Pomiar dokonań...
86.64 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Nauka o organizacji

Nauka o organizacji

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Adresowany jest do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków...
61.07 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Konsultant zarządzania jakością

Konsultant zarządzania jakością

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a...
43.14 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie silną marką

Zarządzanie silną marką

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych wciąż rośnie. Marka...
67.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy

Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być...
43.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Dragons and Gazelles. International management and corporate social responsibility today. A subjective tale

Dragons and Gazelles. International management and corporate social responsibility today. A subjective tale

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2023; Oprawa: twarda;
The book Dragons and Gazelles. International management and corporate social responsibility today. A subjective tale offers a subjective narrative about the interdependence of different phenomena constituting the environment for international...
46.62 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy

Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Twój samodzielnie zbudowany e-sklep. Od A do Z Książka, którą trzymasz w ręku, to rzecz na wskroś praktyczna. Dowiesz się z niej, jak w prosty i szybki sposób uruchomić własny sklep internetowy na CMS WordPress z użyciem wtyczki...
28.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie i innowacyjność

Zarządzanie i innowacyjność

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Współczesne organizacje działają w warunkach coraz bardziej dynamicznych zmian, które wymuszają ciągłe poszukiwania źródeł wzrostu efektywności zarządzania oraz wdrażania innowacji. Posługując się metaforą można twierdzić,...
45.94 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą...
63.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing relacji - teoria i praktyka

Marketing relacji - teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów...
40.94 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego Pma

Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego Pma

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się sukcesem, a w...
52.67 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality Management - TQM) oraz zarządzania...
37.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie

Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w budowaniu strategii...
40.79 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się...
60.93 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw

Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw stanowi opis podstawowych problemów gospodarki finansowej małych przedsiębiorstw wraz z uwzględnieniem roli otoczenia makrofinansowego. Prezentowane treści odnoszą się w dużej części...
45.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W...
43.28 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania

Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez Mc Carthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz...
97.27 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki...
32.64 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to...
42.31 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści - po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci Jesteś soloprzedsiębiorcą Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać Ta...
50.10 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 12 z 58 : «pierwsza...1011121314...ostatnia» (1159 pozycji)