pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 12


okładka książki - Business process management

Business process management

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM.Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wiedzy na temat BPM zarządzania...
140.32 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Controlling operacyjny

Controlling operacyjny

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe. Pomocny...
83.33 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie cyklem życia produktu

Zarządzanie cyklem życia produktu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
W książce w sposób kompleksowy, a zarazem syntetyczny przedstawiono zagadnienia oraz narzędzia wspomagające zarządzanie całym cyklem życia produktu: od koncepcji, poprzez projektowanie konstrukcji i technologii, produkcję, eksploatację, aż...
51.06 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Mentoring w praktyce. Partnerstwo w relacji wsparcie w rozwoju

Mentoring w praktyce. Partnerstwo w relacji wsparcie w rozwoju

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Autorzy - członkowie Stowarzyszenia Mentorów Promentor - prezentują w publikacji różnorodne aspekty mentoringu oraz pokazują jego praktyczne zastosowanie w odmiennych środowiskach, m.in.: w edukacji, biznesie, czy w organizacjach. W...
59.07 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne,...
45.97 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Publikacja ma na celu przybliżenie Czytelnikowi wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnymi klubami piłkarskimi. Na przestrzeni ostatnich 30 lat przeszły one drogę od typowych drużyn sportowych do biznesowo zorientowanych...
82.64 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Wskaźniki marketingowe

Wskaźniki marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami...
91.75 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Skuteczny marketing na TikToku

Skuteczny marketing na TikToku

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wiesz, czym jest TikTok Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i...
38.59 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Książka. Wydawnictwo: edu-Libri ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Polsce stanowiących...
34.03 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania projektami

Harvard Business Review. Podręcznik zarządzania projektami

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: twarda;
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i nadzorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być...
46.90 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od

LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania * Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Sprzedaż i marketing bez spamowania na Linked In! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie Linked In jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale...
51.75 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie

Proste prawdy o przywództwie. 52 wskazówki, jak rozwijać servant leadership oraz budować zaufanie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom...
40.44 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać,...
59.91 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość...
71.82 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Negocjacje

Negocjacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu...
54.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wybrane zagadnienia komunikacji w negocjacjach. Ujęcie praktyczne

Wybrane zagadnienia komunikacji w negocjacjach. Ujęcie praktyczne

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka traktuje o komunikacyjnych aspektach negocjacji z praktycznego punktu widzenia. Stanowi ona pokłosie elementów praktycznych, które Autor wykorzystuje podczas negocjacji, a także w swojej...
25.00 
Wyślemy w czasie: 7 dni

okładka książki - The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją...
28.84 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Organizacje sieciowe jako nośniki innowacyjnego rozwoju gospodarki

Organizacje sieciowe jako nośniki innowacyjnego rozwoju gospodarki

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Monografia przedstawia problematykę zarządzania organizacjami sieciowymi w ujęciach zarówno teoretycznym, jak i praktycznym. W sześciu rozdziałach zaprezentowano Czytelnikowi wieloletnie badania jej autorów nad organizacjami wirtualnymi...
73.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie uczelnią cyfrową. Między utopią wolności a dystopią władzy

Zarządzanie uczelnią cyfrową. Między utopią wolności a dystopią władzy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Wyjątkowość tej książki nie polega na tym, że jest poświęcona zarządzaniu uczelnią oraz sferze governance w szkolnictwie wyższym, ponieważ monografie o takiej tematyce były już publikowane przez krajowych i zagranicznych autorów....
81.02 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas...
52.51 
Wyślemy w czasie: 24 h

Strona 12 z 61 : «pierwsza...1011121314...ostatnia» (1201 pozycji)