pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  

Książki o marketingu - klucz do sukcesu w świecie biznesu - strona 10


okładka książki - Fenomenologia zarządzania Przywództwo

Fenomenologia zarządzania Przywództwo

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2010; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Przedmiotem książki jest analiza fenomenologiczna zarządzania jako aktu przywództwa. Wątkiem przewodnim i zarazem głównym problemem badawczym jest poszukiwanie istoty (eidos) przywództwa w kontekście rozwoju osobowego uczestników...
36.61 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do...
61.72 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół

Zarządzanie szczęśliwym zespołem. Gry, narzędzia i praktyki, które zmotywują każdy zespół

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują...
59.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Handel opcjami dla bystrzaków

Handel opcjami dla bystrzaków

Książka. Wydawnictwo: Helion ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Analizuj i handluj opcjami jak profesjonalista Zarabiaj i ograniczaj ryzyko na każdym rynku ądź o krok przed sztuczną inteligencją!Obracaj opcjami niczym...
59.72 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Złota strategia marki

Złota strategia marki

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków. Wydanie II...
46.99 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zarządzanie. Nowe otwarcie

Zarządzanie. Nowe otwarcie

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów niezależnie od kierunków studiów oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna...
104.64 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa

Zostań liderem, jakim chcesz! Zaprojektuj własny styl przywództwa

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Nie rodzisz się liderem - liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 58.34 zł  53.58 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 58.34 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Controlling działań marketingowych

Controlling działań marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i...
43.28 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu

Książka. Wydawnictwo: MT Biznes ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenie Dowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez...
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 43.25 zł  37.88 
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 43.25 zł
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Układ wielkości organizacyjnych

Układ wielkości organizacyjnych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2018; Oprawa: miękka;
Publikacja przedstawia projekt koncepcji metodologicznej w naukach o zarządzaniu, nazwanej układem wielkości organizacyjnych. Projekt ten ma 3 główne cele. Po pierwsze, układ wielkości organizacyjnych jest odpowiedzią na wciąż zwiększającą się dżunglę...
38.46 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu organizacją na gruncie teorii równowagi funkcjonalnej

Kluczowe mierniki dokonań (KPI) w zarządzaniu organizacją na gruncie teorii równowagi funkcjonalnej

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Kluczowe mierniki dokonań (Key Performance Indicators, KPI) odgrywają wiodącą rolę w zarządzaniu różnorodnymi organizacjami. Badania pokazują, że ich potencjał - mimo ogromnej popularności oraz wprowadzenia obowiązku raportowania...
79.42 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zarządzanie - komunikacja - nowoczesność

Zarządzanie - komunikacja - nowoczesność

Książka. Wydawnictwo: FNCE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających...
38.59 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera

Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera

Książka. Wydawnictwo: Emka ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Miękka ze skrzydełka;
Trzykrotnie piastujący stanowisko dyrektora zarządzającego, erudyta wykształcony w Oksfordzie i fachowy doradca, Timothy R. Clark ukazuje, w jaki sposób wielkość rodzi się z potężnego połączenia charakteru i kompetencji - przy czym...
38.41 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Filozofia Kaizen. Małymi krokami ku doskonałości

Filozofia Kaizen. Małymi krokami ku doskonałości

Książka. Wydawnictwo: sensus ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Kaizen jest japońską, wyjątkową filozofią. Jest znana głównie jako koncepcja zarządzania, ale przede wszystkim jest ważną częścią kultury japońskiej. Kaizen polega na ciągłym doskonaleniu: doskonałość może być osiągnięta...
33.72 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z...
38.82 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
70.45 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 1968-2020. Wspomnienia

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 1968-2020. Wspomnienia

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika ; Kategoria: Książki / Pedagogika / Historia pedagogiki; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Książka ta została wydana dla uczczenia jubileuszu pięćdziesięciopięciolecia Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i jednocześnie podziękowania wszystkim, którzy Wydział tworzyli...
66.85 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Książka. Wydawnictwo: Format AB ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z...
45.66 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

Książka. Wydawnictwo: CeDeWu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: miękka;
Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla...
48.46 
Wyślemy w czasie: 3-5 dni

okładka książki - Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2023; Oprawa: Twarda z obwolutą;
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny Czy maszyny zastąpią twórców i artystów Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach...
79.24 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strona 10 z 59 : «pierwsza...89101112...ostatnia» (1167 pozycji)