Książki ekonomiczne - klucz do zrozumienia gospodarki - strona 35
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
W prezentowanej książce przedstawia się problem uzgadniania korzyści prywatnych gospodarowania (przedsiębiorstwa) z korzyściami publicznymi (dobra wspólnego). Problem ten bardzo zadawniony jest nadal otwarty, wymaga analizy. W pracy dokonuje...
8.94
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Jak sam tytuł wskazuje, książka dotyczy praktyki gospodarowania, a nie teorii. Odpowiada to konkretnym rozwiązaniom stosowanym - przydatnym w działalności przedsiębiorczej. Praca jest przeznaczona dla kierowników wszystkich szczebli zarządzania...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Ekonomia społeczna zajmuje się zasadami, prawidłowościami i nieprawidłowościami podziału tej części dochodu narodowego, która przypada ludności. Odnosi się to do indywidualnych potrzeb oraz do potrzeb wspólnych, jak oświaty, nauki czy zdrowia....
13.41
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Katedra Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu raz na dwa lata organizuje i przeprowadza konferencje naukowe z udziałem kształcącej się i studiującej...
31.43
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Oprawa: miękka;
Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej...
22.34
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2000; Oprawa: miękka;
Książka zawiera analizę i ocenę blasków i cieni” globalizacji i regionalizacji. Oba te zjawiska wywieraja duży wpływ na życie gospodarcze, polityczne i społeczne we wszystkich krajach i regionach świata. W wyniku postępującej globalizacji...
23.74
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Książka, wykorzystując dawniejsze publikacje Autora, zmierza do ukazania zmian, jakie zaszły w międzynarodowych relacjach ekonomicznych drugiej połowy dwudziestego stulecia (zmian przeważająco pozytywnych, chociaż w jakimś stopni także...
30.87
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Książka w syntetyzujący sposób przedstawia ewolucję, stan i wyobrażalne perspektywy międzynarodowej - globalnej oraz regionalnej - polityki ekonomicznej. Tej polityki, która, na gruncie uzgodnień międzypaństwowych i kompromisów między...
28.35
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Prywatyzacja kapitałowa w Polsce - jeden ze sposobów prywatyzacji, mimo że formalnie nie ma dużego zasięgu, to jednak ze względu na jej ekwiwalentny charakter odgrywa i nadal powinna odgrywać ważną rolę. jest to pogląd autorów, który uzasadnia...
22.68
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Profesor Aleksander Łukaszewicz należy do grona tego typu ekonomistów, którzy chętnie korzystają z dorobku innych nauk społecznych i badają procesy gospodarcze w ich powiązaniu z szeroko ujmowanym środowiskiem społecznym i przyrodniczym. Podejście...
27.93
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Adam Marszałek ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Niniejsza książka stanowi niezwykle ciekawą i bardzo istotną pozycję, dotyczącą uwarunkowań strukturalnych i procesowych strategii marketingowej firmy. W niniejszej pracy została przedstawiona działalność marketingowa przez pryzmat koncepcji...
35.19
Wyślemy w czasie: 24 h
Książka. Wydawnictwo: Scholar ; Kategoria: Książki / Socjologia; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce pod redakcją prof. dr. hab. Leszka Zienkowskiego – członka Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN, autora licznych publikacji – punktem wyjścia jest analiza związków między poziomem rozwoju gospodarczego krajów OECD, w tym Polski,...
32.06
Wyślemy w czasie: 1-3 dni