pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego
Format: pdf
Ilość stron: 132 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788383312194
Data: 2025-04-17
19.95 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta
Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

E-book „Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom II” - Wydawca: Uniwersytetu Łódzkiego. Cena 19.95 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp 7

Bohater wiarygodny w wybranych przekazach reklamowych największych banków w Polsce w czasie pierwszej fali pandemii COVID-19 9
(Agnieszka Barczyk-Sitkowska, Uniwersytet Łódzki)

Pandemia fake newsów w dobie pandemii COVID-19 29
(Agata Paszek, Barbara Sitko, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie)

Badanie anatomii fake newsa. Jakościowe metody analizy dezinformacji zamieszczanej w internecie 41
(Katarzyna Jarzyńska, Uniwersytet Warszawski)

Propagandowy obraz operacji Cedar Falls ze stycznia 1967 r. w okresie wojny wietnamskiej 59
(Patryk Masny, Uniwersytet Jagielloński)

„Kabotyn z obwarzankiem”, czyli propaganda dobrego imienia Marszałka Józefa Piłsudskiego. Karykatura, prawo, współczesność 81
(Robert Nowecki, Uniwersytet Warszawski)

O związkach tańca z propagandą – przypadek Siergieja Połunina 99
(Anna Reglińska-Jemioł, Uniwersytet Gdański)

Call to action jako narzędzie nowoczesnego social media marketingu na kontach Meta Business Suite 111
(Klaudia Stępień-Kowalik, Uniwersytet Łódzki)