pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego
Format: pdf
Ilość stron: 198 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378650706
Data: 2025-02-04
34.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości projektowej w wybranych polskich przedsiębiorstwach branży odzieżowej zajmujących się projektowaniem, wytwarzaniem i sprzedażą odzieży damskiej. Celem metodycznym pracy jest opracowanie holistycznego modelu badawczego umożliwiającego zrozumienie i wyjaśnienie warunków zarządzania wiedzą w rozwoju innowacji produktu.

E-book „Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji” - Wydawca: Uniwersytetu Gdańskiego. Cena 34.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

WSTĘP 7

CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INNOWACJAMI 13

Rozdział 1. ISTOTA I KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ORGANIZACJI 15

1.1. Rola wiedzy w zarządzaniu 15
1.2. Pojęcie i rodzaje wiedzy w zarządzaniu 26
1.3. Zarządzanie wiedzą jako wieloraka dyscyplina 33
1.4. Modele zarządzania wiedzą i pomiar wiedzy 43

Rozdział 2. INNOWACJE JAKO CZYNNIK ROZWOJU ORGANIZACJI 55

2.1. Znaczenie i klasyfikacja innowacji 55
2.2. Innowacja procesowa w przedsiębiorstwie 75

CZĘŚĆ II. METODYCZNO‑EMPIRYCZNE ASPEKTY BADANIA 91

Rozdział 3. METODYCZNA KONCEPCJA POSTĘPOWANIA BADAWCZEGO 93

3.1. Podejście holistyczne w konstruowaniu modelu tercji organizacji 93
3.2. Model tercji innowacji projektowej w badaniu dojrzałości projektowej – epistemologia badania 102

Rozdział 4. PREZENTACJA I ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH 115

4.1. Charakterystyka krajowego rynku przemysłu odzieżowego 115
4.2. Analiza i ocena wyników badań wybranych polskich przedsiębiorstw branży odzieżowej 129

ZAKOŃCZENIE 180
BIBLIOGRAFIA 183
SPIS RYSUNKÓW, TABEL I TABLIC 195