pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zarządzanie jakością usług

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Format: epub, mobi
Ilość stron: 166 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788301199319
Data: 2025-02-07
Cena wydawcy: 64.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

E-book „Zarządzanie jakością usług” - Wydawca: Naukowe PWN.

Spis treści:

Wstęp 7
Rozdział 1: Czym jest jakość usług? 9
Rozdział 2: Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów 25
Rozdział 3: Jakość a sukces firmy 37
Rozdział 4: Pomiar doświadczeń klientów 49
Rozdział 5: Metoda zdarzeń krytycznych 69
Rozdział 6: Metoda tajemniczego klienta 81
Rozdział 7: Pomiar procesów usługowych 93
Rozdział 8: Mapa jakości P/P 107
Rozdział 9: Lean Service 119
Rozdział 10: Kultura organizacyjna firmy usługowej 147
Bibliografia 161