pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Format: pdf
Ilość stron: 228 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378756507
Data: 2025-02-03
Cena wydawcy: 24.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dó zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.

E-book „Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie” - Wydawca: Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Spis treści:

Wstęp 7
Rozdział 1
Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 13
1.1. Pojęcie wartości dla klienta oraz jej cechy i wymiary 13
1.2. Wartość dla klienta a produkt systemowy 21
1.3. Modele struktury wartości dla klienta 27
1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu 35
1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta 43
Rozdział 2
Zarządzanie wartością dla klienta 47
2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta 47
2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta 54
2.3. Metody stosowane w procesie zarządzania wartością dla klienta 60
Rozdział 3
Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta 66
3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia 66
3.2. Typy innowacji oraz ich związki z wartością dla klienta 70
3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza 74
3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika 80
3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta 86
3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy 99
Rozdział 4
Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych 109
4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 109
4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 115
4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej 120
Rozdział 5
Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr zaawansowanych technologicznie 122
5.1. Założenia, cele i pytania badawcze 122
5.2. Metody badań 126
5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań 128
5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr zaawansowanych technologicznie 136
Rozdział 6
Sieci biznesowe producentów dóbr zaawansowanych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta 143
6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji 143
6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr zaawansowanych technologicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta 152
6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta 162
Rozdział 7
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie w poszczególnych fazach tego procesu 169
7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania 169
7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany 178
7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania 186
Zakończenie 195
Bibliografia 201
Spis rysunków 227
Spis tabel 228