![Zachowania konsumentów w czasie - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/624000/zachowania-konsumentow-w-czasie-pandemii-covid-19-bogdan,624017-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie |
Format: | |
Ilość stron: | 100 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788380305175 |
Data: | 2025-02-07 |
Cena wydawcy: 24.50 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.(fragment wstępu)
E-book „Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19” - Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
Spis treści:
WPROWADZENIE
PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH
1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych
1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii
1.2.1. Społeczne skutki pandemii
1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż
1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców
1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną
1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej
1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna
1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii
ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19
WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO
4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów
4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego
KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH
1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych
1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii
1.2.1. Społeczne skutki pandemii
1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż
1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców
1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną
1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej
1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna
1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii
ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19
WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO
4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów
4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego
KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel