pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Format: pdf
Ilość stron: 100 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788380305175
Data: 2025-02-07
Cena wydawcy: 24.50 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.

(fragment wstępu)

E-book „Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19” - Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Spis treści:

WPROWADZENIE



PANDEMIA COVID-19 JAKO WYZWANIE DLA KONSUMENTÓW I WSPÓŁCZESNYCH SYSTEMÓW GOSPODARCZYCH

1.1. Pandemia w świetle danych statystycznych

1.2. Społeczne i gospodarcze skutki pandemii

1.2.1. Społeczne skutki pandemii

1.2.2. Konsekwencje pandemii dla wybranych branż

1.2.2.1. Skutki pandemii w opinii polskich przedsiębiorców

1.2.2.2. Wpływ pandemii na branżę gastronomiczną

1.2.2.3. Skutki pandemii dla branży rozrywkowej i eventowej

1.2.2.4. Pandemia a branża turystyczna

1.2.2.5. Sharing economy w dobie pandemii



ROZWÓJ E-COMMERCE JAKO KONSEKWENCJA PANDEMII COVID-19



WPŁYW PANDEMII COVID-19 NA ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH



ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNEGO BADANIA EMPIRYCZNEGO

4.1. Metodyka badania własnego i charakterystyka respondentów

4.2. Zmiany w zachowaniach konsumentów spowodowane pandemią w ujęciu porównawczym (Polska vs Czechy, Niemcy, Włochy) - wyniki badania własnego



KONSUMENT POSTPANDEMICZNY - SCENARIUSZE ROZWOJU KONSUMPCJI PO USTANIU PANDEMII COVID-19



Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel