pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Young consumers as participants of market processes

Dane szczegółowe:
Wydawca: Politechniki Poznańskiej
Format: pdf
Ilość stron: 60 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788371439056
Data: 2025-04-28
Cena wydawcy: 16.00 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.

E-book „Young consumers as participants of market processes” - Wydawca: Politechniki Poznańskiej.

Spis treści:

CONTENTS
Introduction 5
1. Foundations of Customer Behavior and Decisions in the Light of Theory 7
2. Current Consumer Market Behavior Trends and their Shaping 18
3. Types of Young Consumers and their Consumption- and Lifestyles 31
3.1. Characteristic of Young Consumers and their Types 31
3.2. Young Consumer Consumption- and Lifestyles 39
Summary and Conclusions 53
Bibliography 55