
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Politechniki Poznańskiej |
Format: | |
Ilość stron: | 60 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788371439056 |
Data: | 2025-04-28 |
Opis e-booka:
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.
E-book „Young consumers as participants of market processes” - Wydawca: Politechniki Poznańskiej.
Spis treści:
Introduction 5
1. Foundations of Customer Behavior and Decisions in the Light of Theory 7
2. Current Consumer Market Behavior Trends and their Shaping 18
3. Types of Young Consumers and their Consumption- and Lifestyles 31
3.1. Characteristic of Young Consumers and their Types 31
3.2. Young Consumer Consumption- and Lifestyles 39
Summary and Conclusions 53
Bibliography 55