![Współpraca działu sprzedaży i marketingu - okłakda ebooka](https://staticl.poczytaj.pl/622000/wspolpraca-dzialu-sprzedazy-i-marketingu-piotr-lesniewski,622788-s.jpg)
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIEDZA I PRAKTYKA |
Format: | |
Ilość stron: | 8 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788376773438 |
Data: | 2025-02-06 |
Cena wydawcy: 14.90 złpozycja niedostępna
×
Opis e-booka:
Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.
E-book „Współpraca działu sprzedaży i marketingu” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA.