pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA
Format: pdf
Ilość stron: 8 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788376773438
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 14.90 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.

E-book „Współpraca działu sprzedaży i marketingu” - Wydawca: WIEDZA I PRAKTYKA.