E-book:
Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia WSB |
Format: | |
Ilość stron: | 226 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788364927072 |
Data: | 2025-02-04 |
25.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketingu, stanowi pochodną zainteresowańbadawczych Autorów związanych z tematyką ich rozpraw doktorskich. Jest to więc specyficzna monografia, której spoiwem w większym stopniu jest wspólna motywacja Autorów (konieczność publikacji) niż zbieżność tematyczna prezentowanych opracowań.
Studia doktoranckie poszczególnych Autorów są zaawansowane w zróżnicowanym stopniu: od wstępnych prac nad koncepcją rozprawy, aż do jej finalizacji. Stąd i poziom naukowy, a także językowy poszczególnych tekstów wykazuje spore zróżnicowanie.
E-book „Współczesne problemy zarządzania i marketingu” - Wydawca: Akademia WSB. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.