pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Współczesne problemy zarządzania i marketingu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia WSB
Format: pdf
Ilość stron: 226 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788364927072
Data: 2025-02-04
25.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketingu, stanowi pochodną zainteresowań
badawczych Autorów związanych z tematyką ich rozpraw doktorskich. Jest to więc specyficzna monografia, której spoiwem w większym stopniu jest wspólna motywacja Autorów (konieczność publikacji) niż zbieżność tematyczna prezentowanych opracowań.

Studia doktoranckie poszczególnych Autorów są zaawansowane w zróżnicowanym stopniu: od wstępnych prac nad koncepcją rozprawy, aż do jej finalizacji. Stąd i poziom naukowy, a także językowy poszczególnych tekstów wykazuje spore zróżnicowanie.

E-book „Współczesne problemy zarządzania i marketingu” - Wydawca: Akademia WSB. Cena 25.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.