pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Politechniki Poznańskiej
Format: pdf
Ilość stron: 122 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788377753842
Data: 2025-02-06
Cena wydawcy: 15.40 złpozycja niedostępna

Opis e-booka:

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja),
a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

E-book „Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy” - Wydawca: Politechniki Poznańskiej.

Spis treści:

WSTĘP 5
Rozdział 1 PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE (Ewa Badzińska) 11
1. Wprowadzenie 11
2. Konwergencja mediów – konceptualizacja zagadnienia 13
3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych 15
4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność – narzędzia Web 2.0. i 3.0 16
5. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 25
6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym 30
6.1. Środowisko wirtualne – konceptualizacja zagadnienia 30
6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www 32
6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry 34
6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej 39
7. Podsumowanie 53
Bibliografia 54
Rozdział 2 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (Marek Szczepański) 59
1. Wprowadzenie – kryzysy w ujęciu public relations – istota i przyczyny 59
2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych 62
3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media 65
4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych 69
5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ – studium przypadku 75
5.1. Podłoże i przebieg kryzysu 75
5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów 80
6. Podsumowanie 81
Bibliografia 82
Rozdział 3 INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY (Krzysztof Gołata) 85
1. Wprowadzenie 85
2. Relacje polityków z przedsiębiorcami 87
4 Spis treści
3. Kampanie wizerunkowe 91
3.1. „Kto daje miejsca pracy” 91
3.2. „Przedsiębiorca to nie przestępca” 94
3.3. „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości” 95
3.4. „Czas na patriotyzm gospodarczy” 97
4. Przedsiębiorca w firmie – „Układ zamknięty” 100
5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu 103
5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego 103
5.2. Przedsiębiorca – właściciel klubu piłkarskiego 105
6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki 107
7. Nagrody biznesowe 112
8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce 114
9. Podsumowanie 116
Bibliografia 116
ZAKOŃCZENIE 119