pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: pdf, epub, mobi
Ilość stron: 252 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788378504658
Data: 2025-04-09
35.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]
Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
fragment Wstępu
[…] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania.

dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL
fragment recenzji

E-book „Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 35.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.