pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Wizualizacja w radzeniu sobie z negatywnym stresem przez uczniów w młodszym wieku szkolnym. Technika Cudowne biurko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytetu Opolskiego
Format: pdf
Ilość stron: 160 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788373959415
Data: 2025-04-04
17.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Stres jest nieodłącznym elementem życia każdego człowieka i może być zjawiskiem zarówno pozytywnym, jak i negatywnym. Funkcjonowanie szkolne uczniów wczesnej edukacji obfituje w obydwa rodzaje stresu. Skoro w życiu szkolnym dziecka pojawia się stres negatywny, warto rozważyć zastosowanie metod czy technik relaksacyjnych. Jedną z technik relaksu jest znana od wieków wizualizacja. Polega ona na tworzeniu wielozmysłowych obrazów mentalnych, będących odzwierciedleniem pozytywnych pragnień osoby ją praktykującej. Dzięki wizualizacji można zatem odzyskiwać zdrowie, poprawiać swoją kondycję psychiczną czy też osiągać sukcesy np. w nauce. Oprócz rozważań teoretycznych w książce zawarto opis techniki „Cudowne biurko”, stanowiącej praktyczną propozycję wykorzystania wizualizacji w edukacji wczesnoszkolnej. Pełni ona funkcję profilaktyczną, czyli ma na celu wskazanie uczniom drogi, jaką można podążać, aby radzić sobie z negatywnym stresem spowodowanym nauką szkolną i szkołą. Jednocześnie jej celem jest sprawienie, aby codzienne, monotonne czynności związane z uczeniem się stały się dla dzieci radością ze zdobywania różnych kompetencji. W opracowaniu dokonano również konfrontacji teorii z praktyką edukacyjną, czyli zamieszczono opinie uczniów klasy II – uczestników wizualizacji oraz ich rysunki, a także wypowiedź ich nauczycielki, która od kilku miesięcy systematycznie relaksuje uczniów za pomocą tej techniki.

E-book „Wizualizacja w radzeniu sobie z negatywnym stresem przez uczniów w młodszym wieku szkolnym. Technika Cudowne biurko” - Wydawca: Uniwersytetu Opolskiego. Cena 17.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.